[overzicht] Landelijke winkels met Cat 1. verkoop

Hier het assortiment nog flink uitgebreid.
Groothandels zijn zo goed als uitverkocht en worden
niet meer aangevuld!

9CE685E8-EBB1-466A-B630-84F942060B12.jpg

Even ter info:
De crackling shock en conic fonteinen pakket beide van Weco zijn rond de
15e beschikbaar. Wel beperkt!

ik was vandaag bij de welkoop in drachten die verkocht ook nog cat1 vuurwerk geen idee hoe het bij andere welkoop ook verkopen

Ik ga van de week even langs bij een x aantal winkels om cat 1. te spotten. ga proberen de welkoop ook mee te pakken hier

De winkel waar ik cat. 1 heb besteld regelt een soortement van drive-in. Ik verwacht dat de meeste 'grootverkopers' wel een dergelijke ophaaloptie bieden.

startpost aangevuld met filmpjes van de cat1. van de aldi en het fop en schetsvuurwerk van de deka markt.
Benieuwd welke supermarkten nog gaan verkopen. Voorheen had de Albert heijn wel een oke collectie. Jumbo wat fop en schetsvuurwerk. Spar, boni, natuurwinkel, dirk , hoogvliet mijn wetens niks.

startpost geupdate met de Dirk en Makro.

Vandaag rondje gedaan of ik toevallig nog wat tegen zal komen.
Hoogvliet stond een beste rij dus niet aangedaan.
Dirk had een leuk assortiment met fonteinen, klein grut en sterretjes.
Malinka, Plus en Lidl niks aangetroffen.

Zag dat er een boel winkels ineens geen cat 1 meer mogen verkopen omdat ze geen essentiele winkel zijn.

Is eigenlijk geen nieuws toch. Als alleen de essentiële winkels open mogen blijven en verzenden en bezorgen van vuurwerk niet toegestaan is in Nederland dan blijft er weinig over. Ik heb echt het idee dat de vuurwerkwinkels die puur alleen vuurwerk verkopen soms het idee hebben dat er overal wel een oplossing voor is om de wet te kunnen omzeilen maar dat is er in dit geval niet.

En toch vraag ik mij ook af hoeveel winkels er nou daadwerkelijk echt alleen vuurwerk verkopen? Het gros van alles valt toch onder de vleugels van een bedrijf.

Back
Bovenaan