[overzicht] Landelijke winkels met Cat 1. verkoop

Vuurwerkbranche mag ook licht vuurwerk dit jaar niet verkopen
Een nieuwe dreun voor de vuurwerkbranche. Vuurwerkhandelaren mogen ook licht vuurwerk (categorie 1) niet verkopen. Vuurwerkwinkels zijn geen essentiële winkels en thuis bezorgen mag ook niet.

Bron: https://www.ad.nl/binnenland/vuurwerkbranche-mag-ook-licht-vuurwerk-dit-jaar-niet-verkopen~add570d2/
Die bpn loopt wel echt altijd achter de feiten aan hè. Komen ze nu pas achter de inhoud van het Vuurwerkbesluit...Te laat om wat dan ook aan te vechten.

Die bpn loopt wel echt altijd achter de feiten aan hè. Komen ze nu pas achter de inhoud van het Vuurwerkbesluit...Te laat om wat dan ook aan te vechten.

Toch weer even een nuance... Daar zijn BPN, SVNC en VuurwerkCheck al een hele poos over in gesprek. Eerst op een nette manier en nu er een formeel statement is met een afwijzing zoeken ze de media om via die weg eventueel nog wat te forceren. Zo werkt de politiek nu eenmaal met alles en zo heeft die galbak van een Jesse Klaver immers ook het tijdelijke verbod erdoor gekregen. Jarenlang schreeuwen en het lukt niet en dan eind oktober via de media een plan/oproep lanceren om vuurwerk dit jaar ivm corona te verbieden en 2 weken later is dat na jaren vechten opeens wel rond.

Weet iemand toevallig of cat 1 al te koop is?

Ik heb een mail gestuurd naar de big bazar met de vraag wanneer cat.1 weer in de winkels komt en daarop heb ik het volgende antwoord gehad;

Beste Robin,

De categorie 1 vuurwerk zal vanaf week 39 geleverd worden aan de filialen. Omdat ik geen inzicht heb in de voorraad en assortimenten van de filialen, kan ik je niet duidelijk vertellen of er ook nieuwe artikelen zullen zijn.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Big Bazar

bij de geldersevuurwerkhal in dieren komt de nieuwe site va 1 okt online en zal dan ook ,starten met een zeer groot cat 1 assortiment heb ik vernomen.
en gaat de winkel ook weer open voor afhalen cat 1 en bestellen cat 2

Kwam ik tegen op Marktplaats.

Categorie 1 vuurwerk nu te koop bij Used Products Vlaardingen.

Beschrijving
Nu te koop bij Used Products Vlaardingen:Categorie 1 vuurwerk nu te koop bij Used Products Vlaardingen

LET OP :Alleen ophalen

Conditie: nieuw

Prijzen vanaf: 0,99 tot 12,95

Al onze producten worden geleverd met garantie.

Bekijk en bestel dit product makkelijk via de usedproducts website met het artikelnummer.

WhatsApp: 06-87457697 (WhatsApp only!)

Let op: Wij hebben van de meeste producten vaak slecht 1 exemplaar voorradig.
Om eventuele teleurstelling te voorkomen, neem van te voren even contact met ons op.

Openingstijden:

Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Vrijdag 12.00 uur - 17.30 uur
Zaterdag 10.00 uur - 17.00 uur

Betalen is mogelijk op de volgende manieren:
-Ideal (via onze webshop)
- Pin
- Contant
- Overboeking

Ons winkel adres:
Used Products Vlaardingen
Kuiperstraat 90-92
3131CH Vlaardingen
010-4604430

Bron: https://www.marktplaats.nl/v/hobby-...rwerk-nu-te-koop-bij-used-products-vlaardinge

Back
Bovenaan