[overzicht] Landelijke winkels met Cat 1. verkoop

Kleine impressie van Intratuin Sliedrecht.Genoeg spulletjes zitten wel een paar dingen tussen die te overpriced zijn wat mij betreft.
Bengalos van China Red zijn er ook voldoende voor de liefhebber.

20211007_200153.jpg

20211007_200223.jpg

20211007_200208.jpg

20211007_200307.jpg

20211007_200335.jpg

20211007_200244.jpg

20211007_200357.jpg

20211007_200305.jpg

Kan natuurlijk niet weg zonder iets te kopen.
20211007_211359.jpg

20211007_211415.jpg

Net even bij de Intratuin Nijkerk geweest, vandaag worden de displays met Cat.1 opgebouwd. De eigenaar vertelde dat hij eerst het restant Cat.1 van vorig jaar neerzet (een paar dozen stonden open met goed Cat.1 spul) en later met de nieuwe producten komt. Geen foto's gemaakt want het meeste zat nog in dozen en er stond al wat jeugd...

Overigens, de prijzen in de winkel versus de webshop verschillen nogal, de grotere producten (bungalo's een euro duurder bijvoorbeeld) zijn duurder. Daarnaast hebben ze op de webshop natuurlijk de 20% gratis vuurwerk actie. Het enige nadeel is dat je via de webshop alleen de officiële verkoopdagen kan selecteren als afhaaldag.

Ik moest voor wat tuinspullen naar de Intratuin. Eerste winkel geen succes en daarom nog maar een 2e bezocht. Natuurlijk voor jullie even gekeken of er al wat aanwezig was:

-Intratuin in Rhoon heeft nog wat Funke Cat 1 liggen. Funke Silber fontanen(nog zat) en en Funke Bengalfeuer.

-De Intratuin in H.I.Ambacht heeft daarentegen wel heel veel liggen maar dan weer geen Funke.

Laatst bewerkt:
Vandaag bij de driesprong geweest in Zoetermeer. Wat een drukte zeg hier pff, allemaal mensen die naar de kerstshow gingen denk ik. Na een plekje gevonden te hebben op de parkeerplaats, de hele winkel doorgelopen om uit te komen bij een klein schap met cat. 1 vuurwerk. Wat fluitbuizen en knetterrotjes meegenomen.

Daarna naar de intratuin in Sliedrecht geweest hier wat meer keuze. Was weer een leuke strooptocht voor cat. 1.

Ja komende week ga ik ook weer even wat cat 1 verzamelen , neem aan dat de winkels nu langzamerhand gevuld gaan worden

wat zijn nou de beste echte vuurwerk winkels? ik moet zeggen dat de meeste nog gewoon alles online hebben staan en dan vertrouw ik niet dat het goed gaat straks...

Vandaag naar Makro geweest. Zij hadden 2 pakketten, sterretjes en fakkels.
Ik weet dat ze deze pakketten vorig jaar ook bij de dirk hadden.
Over de kleine was ik erg te spreken zodoende dit jaar voor het meter gegaan.

Die viel echter tegen.

Tevens zit er in Beesd een tuincentrum die tevens CAT 1 dealer is!!
De flyer hierboven
De link www.vuurwerkbeesd.nl

Er is in de winkels inderdaad maar weinig te koop. Hier in de omgeving 2 aldi's en een lidl (alle 3 geen vuurwerk). Bij de action alleen knalerwten en een big bazar (6 verschillende artikelen)

Back
Bovenaan