Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Harder dan fenix? No way, dan heb jij ofwel een vreemde fenix of chooêt nitraat gehad, of niet goed geluisterd.
Nou deze is toch wel wat zachter als de The Mammoth!
Dure knallers...
mooie nitraat met een leuke rode vlam en daarna een harde knal. ik persoonlijk vond hem harder knallen dan de choeet banger.
Ik had een groene vlam, en inderdaad hij knalde bij mij ook harder als een banger.
Had precies hetzelfde, groene vlam en knalde harder dan chooet banger.
Top nitraat!
Leuke groene vlam, af en toe deed de vlam het in 2 fases. Lang,... kort, kaboem!
Deze nitraten gaan zeker wel gelijk aan Chooet Bangers, alleen deze zijn ietwat feller imo.
ik vond deze ook beter als de choet banger!
de vlam is perfect!
als ik belgiese knallers zou halen wist ik het wel!
Dit zijn gewoon goede knallers, het kan inderdaad dat er een keer een slechter pakje tussen zit, sorry daarvoor, we kunnen nou eenmaal niet elk pakje testen.
Huis,tuin&keuken-nitraten oftewel "veul vur weinig"
Een betere versie is de Thundercracker of de mammoth, en als je voor een vlammetje gaat kun je ook de Ugly-joe nemen, deze fluit voor hij knalt en geeft daar een klein vlammetje bij.
Dan zou ik toch nog eens goed gaan zoeken naar Fenix, Colour Salute, La Bomba, Fenix Small etc. En anders zou ik voor de nieuwe Thunder Crackers gaan, of de nieuwe Trueno's.zijn deze t waard om 10 pakjes weg te stoken? (ik kan niet aan fenix etc. komen)
Dan zou ik toch nog eens goed gaan zoeken naar Fenix, Colour Salute, La Bomba, Fenix Small etc. En anders zou ik voor de nieuwe Thunder Crackers gaan, of de nieuwe Trueno's.