Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zijn deze t waard om 10 pakjes weg te stoken? (ik kan niet aan fenix etc. komen)
In België kun je ook la bomba's, fenix halen, is toch ook illegaliteit?
Als je met beide spul wordt aangehouden, krijg je zelfde straf.
Dan zou ik toch nog eens goed gaan zoeken naar Fenix, Colour Salute, La Bomba, Fenix Small etc. En anders zou ik voor de nieuwe Thunder Crackers gaan, of de nieuwe Trueno's.
dus jij vind dat hij de illigaliteid in moet?
Oke belgiesch vuurwerk is ook illegaal maar tog anders.
als Ducati echt geen andere optie heeft als belgie vind ik de banger goed aan te raden!
Anders is er bij de concurent (Lootsvuurwerk.nl)
de colour thunder die is 11euro en 3 pakjes voor 25e.
knalt net wat scherper als de choet banger en heeft een vlam.
ook de ugly joe van Original is een leuke knaller.
genoeg opties dus.
Ja hoor, zijn zeker lekkere knallers! Je kunt natuurlijk het NL illegale circuit in gaan voor harder geknal, of duurdere en hardere knallers in België kopen. Maar als je geen toegang tot 't illegale hebt, of geen zin om een euro of meer per knal de lucht in te zien gaan, heb je aan de Bangers absoluut goeie knallen.zijn deze t waard om 10 pakjes te stoken?
Ja hoor, zijn zeker lekkere knallers! Je kunt natuurlijk het NL illegale circuit in gaan voor harder geknal, of duurdere en hardere knallers in België kopen. Maar als je geen toegang tot 't illegale hebt, of geen zin om een euro of meer per knal de lucht in te zien gaan, heb je aan de Bangers absoluut goeie knallen.
Maar waarom zou je harder harder harder willen als dit ook al goed vermaak is?
Je spreekt de naam toch uit als: sjoe-eet benger ofniet?
Hoorde laatst iemand op school zeggen:
Ja die belgische nitraten, die goe - et bang - ers gaan echt wel goed
Moest wel lachen, het was net Belgisch![]()
Sinds de vuurwerkwet in belgie veranderd is (eindelijk zeg)
Een beetje off-topic, maar wat is er precies veranderd in de belgische vuurwerkwet? Kan iemand dit mij vertellen of doorverwijzen naar een topic waar het verder is uitgelegd?
Wel eerst mocht je alleen knalvuurwerk kopen met een vergunning van de gemeente, nu moet je gewoon 16 jaar zijn, je identiteitskaart tonen en je naam opschrijven. Ik kon dus nooit aan knalvuurwerk geraken maar nu dus wel
Oja er zijn nog dingen veranderd i.v.m. de batterijen, dat het nu 500g mag bevatten en de diameter van de shots nu 30mm mag zijn ipv 25, dit is alles wat ik weet
Kan iemand mij aanvullen of verbeteren indien onvolledig of fout?
Spektakelvuurwerk wordt ook niet meer mét KVK verkocht maar alleen aan vuurwerkhandelaren/winkels (erkende vuurwerkhandelen welteverstaan).