Orc

Ook bij mij ging deze echt wel goed. Vorig jaar heb ik ze niet gehad, dus kan ze niet vergelijken, maar ze gingen hard genoeg om aardig wat mensen te laten schrikken.

Hier 1 pakje van gestookt, maar wat een pracht spul blijft dit zeg, ongekend. Echt een dikke volle en krachtige wolk crackling. Dit is echt het ideale stookspul voor tussendoor.

Had ook de oude batch, een groot verschil, maar ik vind het op bovenstaande video nog steeds een leuk item.

Ik had een oude(2020) en nieuwe(2023). De nieuwe is ok, maar de oude was gigantisch, zeer fel in het midden.
Beide doosjes zeiden totaal voor 4 orc 60 gram.
Ik heb het vermoeden dat door een productie fout bij de oude 60 gram per orc erin is gegaan, 4x zoveel dan. Dus 240 gram in totaal.
De oude was ook veel zwaarder in gewicht als de nieuwe.

PS
Voor de veiligheid zijn beide ok. De oude gewoon net iets leuker voor ons.

60 Gram per orc? Lijkt me niet. Kwestie van batch 2020 en 2023 even op de weegschaal zetten en je weet het verschil.

60 Gram per orc? Lijkt me niet. Kwestie van batch 2020 en 2023 even op de weegschaal zetten en je weet het verschil.

Dat had ik inderdaad kunnen doen, even op de weegschaal zetten, sorry. Ik weet niet of ik daar nog aan toe kom deze week, alles staat namelijk alweer in hun opslag voor dit jaar.

Ik hoop dat de bijgevoegde foto gelukt is, waar het verschil ook duidelijk te zien is.

Ik vond het al gek dat iedereen zo negatief was, bij mij waren ze juist wel prima. Maar na de fotos te zien bleek dat ik nog de oude voorraad had.

Goede vriend van me had de nieuwe 2023 batch meegekregen.
Ik had bij de winkelier 2020 batch apart laten leggen.

2020 batch wel beduidend beter.
Echter, als ik alleen 2023-batch had gezien en niet beter had geweten was ik alsnog dik tevreden geweest.
Het is een leuk product, ook de 2023 versie.

Ik vind de 2023 variant ook niet slecht hoor. Had enkel vergelijkings materiaal aan de maddog Massive crackling, maar dan is de orc 2023 een heel stuk beter!

Ik had 2023 batch en zonder vergelijking met de 2020 batch is het gewoon nog steeds leuk spul. De kinderen hebben zich er goed mee vermaakt en het grootste deel van wat ik had weggestookt :)

Mijn kids hebben de oude versie gestookt en dat waren toch wel nog steeds de kleine dingen die het meest indruk maakten voor t 2e jaar op rij. Hopen dat deze in ere hersteld worden, ondanks dat de nieuwe versie ook leuk is maar niet zo leuk als de oude versie.

Back
Bovenaan