Gupje
VWC lid
Filmpje bij demo Orthen, op 7:50 komt ie langs...
Bij Kuiper ging deze pot beduidend anders, daar was het gewoon de perfect spin die je verwachte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Filmpje bij demo Orthen, op 7:50 komt ie langs...
Bij Kuiper ging deze pot beduidend anders, daar was het gewoon de perfect spin die je verwachte.
Ik vraag me af of het verschil is tussen samples door de Gina pyromeister met de hand gemaakt en productie op massavolume door de fabrieksarbeiders. Time will tell.
Ik heb dit jaar bewust een gok genomen met behoorlijk wat Wolff artikelen. Hopende op een verrassing zoals de Cruel Traction het eerste jaar. Maar ook na wat tegenvallers in het verleden, zoals de Tracer zonder fluit en een Final Fate die presteerde als een Final Flop. Die laatste deed het echter een stuk beter na een jaartje drogen. Dus alle Wolff items krijgen bij deze sowieso een goede plek bij de radiator. Fingers crossed. Als de artikelen tegenvallen dan leg ik Wolff handelsmaatregelen op. Dat is erg in de mode tegenwoordig.![]()
Goeie pyrotechniker, of iemand in die trant, in de fabriek in China die overziet dat er goeie samples deze kant op komen. Gina pyromeisterSorry maar ik begrijp je niet. Gina Pyromeister?
Goed om te horen Patrick! Je hebt deze dus al binnen?Heb de kachel in de bunker ook al hoog staan![]()
Hier op het het filmpje van hutter ziet die er erg goed uit, vanaf 6.35: