Open Fire [Limited Silver Edition] [Uitloop]

Dat ziet er inderdaad niet best uit...bizar slechte spinners...hopen dat het een vochtig exemplaar was.

Ik vraag me af of het verschil is tussen samples door de Gina pyromeister met de hand gemaakt en productie op massavolume door de fabrieksarbeiders. Time will tell.

Bij Kuiper ging deze pot beduidend anders, daar was het gewoon de perfect spin die je verwachte.

Soooo wat een verschil met de demo in Dongen..... ik hoop echt dat dit niet productie is zeg. Heb m niet besteld gelukkig. Wat een flop daar

Ik heb dit jaar bewust een gok genomen met behoorlijk wat Wolff artikelen. Hopende op een verrassing zoals de Cruel Traction het eerste jaar. Maar ook na wat tegenvallers in het verleden, zoals de Tracer zonder fluit en een Final Fate die presteerde als een Final Flop. Die laatste deed het echter een stuk beter na een jaartje drogen. Dus alle Wolff items krijgen bij deze sowieso een goede plek bij de radiator. Fingers crossed. Als de artikelen tegenvallen dan leg ik Wolff handelsmaatregelen op. Dat is erg in de mode tegenwoordig. :)

Ik heb dit jaar bewust een gok genomen met behoorlijk wat Wolff artikelen. Hopende op een verrassing zoals de Cruel Traction het eerste jaar. Maar ook na wat tegenvallers in het verleden, zoals de Tracer zonder fluit en een Final Fate die presteerde als een Final Flop. Die laatste deed het echter een stuk beter na een jaartje drogen. Dus alle Wolff items krijgen bij deze sowieso een goede plek bij de radiator. Fingers crossed. Als de artikelen tegenvallen dan leg ik Wolff handelsmaatregelen op. Dat is erg in de mode tegenwoordig. :)

Heb de kachel in de bunker ook al hoog staan :)

Bij de demo van Kuiper was deze inderdaad heel goed. De Dominator daar was ook een sample, misschien was deze dat ook dan ?

Dat exemplaar bij Kuiper heeft dan wel weer een verdacht lange pauze tussendoor. Ik heb nog nooit een simpele I-shape cake zó lang stil zien houden, voordat ie weer verder gaat...

Inderdaad, ik dacht eerst dat die afgelopen was, maar hij ging nog door.... Kan best link zijn een cake waarvan je denkt dat die afgelopen is in de straat.

denk dat dit echt een gevalletje van vocht probleem is, nog even de rest van de demos afwachten dan kan je pas echt oordelen of het vocht was of gewoon een slechte productie

Filmpje van de demo bij Kuiper ziet er gewoon prima uit, maar die Orthen is wel een heel stuk minder zeg.

Vanavond in Holten was deze een stuk minder dan ik gister in Koekange zag, de versie in Koekange was nu ik ze heb kunnen vergelijken duidelijk een sample.

Back
Bovenaan