Open Fire [Limited Silver Edition] [Uitloop]

Lang getwijfeld of ik deze al zou bestellen of even de demo's afwachten, want zag er op film super goed uit. Maar wat een tegenvaller vanavond bij Orthen, spinners stelde niets voor.

Er schoot meer een oranje glinstering uit dan dat het een spinner was, wat een domper bij Orthen deze cake

Net gezien bij Orthen. Wij waren er niet over te spreken. Effect is uiteraard uniek, maar was alles behalve indrukwekkend.

Als die in Orthen zo slecht was denk ik dat we bij kuiper naar een sample hebben staan kijken. De Dominator knalde ook veel te hard en de Blue Night Fire was ook overdreven breed. Jammer wolff dat jullie de ene winkel productie sturen en de andere samples laten schieten......

Zo goed alles is nieuw bij wolff binnen zeggen ze maar dan is open fire de slechtste nieuwkomer (Geen sample,s )

Als die in Orthen zo slecht was denk ik dat we bij kuiper naar een sample hebben staan kijken. De Dominator knalde ook veel te hard en de Blue Night Fire was ook overdreven breed. Jammer wolff dat jullie de ene winkel productie sturen en de andere samples laten schieten......

De Dominator was bij Kuiper een sample inderdaad, maar de Blue Night Fire was productie. Bevestigd door Pyroguy.

Ik ben het vergeten. Wat bedoel je precies?

Samples en product op verschillende demo’s. Denk aan de jackhammer, was te mooi om waar te zijn.

Check de open fire van wolff maar eens in bovenstaand filmpje van komkommer rond 7:56, die dikke gouden spinner is in een slap aftreksel veranderd, echt bizar.

Oh wat jammer, de spinners doen totaal niet wat ze moeten doen. Hopen dat dit gewoon een slecht exemplaar waar.

Als dit inderdaad productie is dan slaan ze de plank mis. Het originele effect van de demonstratie wat maanden geleden was uniek en de moeite waard. Wat ze nu voorschotelen is ehhh.. nog steeds uniek. Maar zeker niet de moeite waard!

Back
Bovenaan