Open dag GBV 2010

Ik vertrek hier rond 17.00, de A12 staat rond Utrecht al behoorlijk vast (nu al 7km) en de file wordt alleen maar langer. Hoop dat ik op tijd in Veenendaal ben, we gaan het zien.

Tot vanavond!

Mensen... ik zie u allen vanavond.
Ik zit (samen met 1 introduce) in groep 2.... Nu nog even snel een pizza naar binnen schuiven en een paar snelheidsovertredingen richting Veenendaal meepakken ;)

Tot zometeen!!

Zo ik ben weer thuis!

Ik wil Gert en de rest van de GBV-crew ontzettend bedanken voor deze avond! Echt heel gastvrij ontvangen en een hele uitgebreide rondleiding gehad :)
Ziet er super gelikt uit allemaal en ik ben echt weer wat opgestoken vanavond.

Ik krijg plotseling een harde.:D:bonk:

Whahaha:p..
Dat krijg je als je naar de sexy sterretjes kijkt he:rolleyes:

Ik wil de vwc bedanken voor het regelen van deze gezellige open dag! En natuurlijk de hele breeschoten crew. Ze hadden het echt fantastisch verzorgd, lekker wat te drinken, bitterballen:p Owhja, en natuurlijk nog de fantastisch rondleiding.

Een aantal filmpjes zal ik zsm uploaden, was weer helemaal top:D

Ik krijg plotseling een harde.:D:bonk:

Haha, die opmerking was echt zo perfect getimed en zo droog uitgesproken, geniaal :p :D

Even een kleine reactie, ik vond het echt heel erg goed geregeld door Gert (en vooruit, ook door de vwc crew :wink: ), en de rondleiding van logistieke Gert was ook duidelijk en interessant.

Thanks voor de avond, was erg geslaagd :)

Mooi dat jullie een geslaagde avond hebben gehad.
Ik heb het al te horen gekregen via de sms.
Ik ben zeer benieuwd naar de overige verhalen.

Jongens, bedankt voor jullie komst, was een geslaagde avond in mijn ogen. :)
Fred bedankt voor de opzet, Tabe bedankt voor de afronding van het regelen van deze dag. En natuurlijk grote dank aan GBV-WECO die ons allen een kijkje in de keuken liet nemen, toch weer iets unieks in Nederland. :D

Goede opkomst, gezellige groep, jong en oud, ging allemaal perfect, super! :D
Blij om al die goede reacties te horen en te lezen, GBV-WECO ook, want die waren zelf ook erg enthousiast over deze avond en jullie aandacht! :wink::)

:bye:

Nogmaals dank voor het organiseren het was supper om eens een kijkje te mogen nemen in de keuken van GBV-Weco :D Ik heb even snel wat foto's online gezet voor de liefhebbers :wink:

klik hier voor het album
groet

Campie

WOW, bijna alsof ik naar m'n eigen foto's zit te kijken. Niet zo gek ook natuurlijk... continu iedereen: *klik* *klik*

Heb een erg interessant avond gehad bij GBV-Weco, waar we erg leuk ontvangen werden en waarbij het met de gastvrijheid (zacht uitgedrukt) ook wel goed zat.
Een informerende voorlichting gehad, over de administratie, kantoor, flyers, bunkers, inkoop, transport, de hele mikmak. Genoeg tijd voor het stellen van vragen, die ook allen netjes beantwoord werden.

Aan een allen die dit mogelijk gemaakt hebben; DANK JULLIE WEL!
Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Leuk om te horen dat jullie het naar de zin hebben gehad en dat de avond geslaagd te noemen is.
Ik kom zelf helaas niet komen omdat ik plotseling naar het ziekenhuis moest voor allerlei onderzoeken. (ik werd pas vanavond om 20.00 uur uit het ziekenhuis ontslagen)
Jammer, volgende keer beter.
Iedereen bedankt voor de verslagen en foto,s

Haha Sisser dat is de quote van dit jaar hoor!
Hij was echt goed.

Ik wil daarnaast Gbv toch nog eens bedanken voor deze leuke en leerzame avond.
Was erg leuk om een keer intern te kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Ik wil GBV Weco hartelijk bedanken voor deze zeer geslaagde avond!
zoals hier boven al is gezegd, dit is voor herhaling beter!
En ook de VWC crew wil ik bedanken voor het organiseren!

Bedankt!

Een erg leuke en leerzame avond! super om eens te zien hoe alles in zijn werk gaat!
hierbij wil ook ik GBV en VWC bedanken voor deze avond!

PyroDJ (Dirk Jan)

Hierbij wil ik nogmaals de mensen achter GBV-Weco bedanken voor deze unieke dag. Het is erg leuk om hetgeen je normaal gesproken alleen hoort toch eens van dichtbij te zien. En het logistieke verhaal vond ik erg indrukwekkend.

Ook een ieder die aanwezig was, bedankt voor je/jullie komst en hopelijk hebben jullie een leuke avond gehad!

Heb een hartstikke leuke avond gehad! Bij deze wil ik VWC bedanken voor de organisatie en GBV voor hun gastvrijheid! Ook ik was zeer onder de indruk van het logistieke proces, zit toch wat meer achter als een vrachtwagentje volduwen en naar de klant sturen :).

Mijn foto's en een (beknopt) verslagje zijn hier te vinden.

Ik wil hierbij Gert en zijn mensen van GBV hartelijk danken voor het gastvrije onthaal en de leerzame rondleiding.Het was allemaal perfect geregeld met een drankje en hapje erbij en je krijgt niet iedere dag de kans om een kijkje in de keuken te nemen bij een vuurwerkimporteur.Ook werden alle vragen gewoon beantwoord en is het leuk om te horen wat voor een logistieke operatie erachter schuilgaat.Ook VWC bedankt voor het regelen,het was toppie.

Back
Bovenaan