Open dag GBV 2010

Ik had me in eerste instantie al opgegeven...
Ben echter eventjes weggeweest voor een trip naar China.

@ Viva; ik stuur je zo direct per PM nog even mijn gegevens, is dit niet te laat?
Is het mogelijk om 1 persoon mee te nemen, en ik zijn gegevens ook direct doormail?

Ik kan niet wachten tot het woensdag is :)

Nog nooit naar een soort meeting geweest van vwc dus ben benieuwd wie er achter de namen schuilen. :D

Zijn er trouwens nog mensen die een shirt/trui aan doen met hun nickname erop? of doen jullie daar niet meer aan :p

Mensen tot woensdag avond !!

Gr, Titanium (thomas, groep 2)

Ik kan niet wachten tot het woensdag is :)

Nog nooit naar een soort meeting geweest van vwc dus ben benieuwd wie er achter de namen schuilen. :D

Zijn er trouwens nog mensen die een shirt/trui aan doen met hun nickname erop? of doen jullie daar niet meer aan :p

Mensen tot woensdag avond !!

Gr, Titanium (thomas, groep 2)

Ah mij zal je treffen in groep 2:D

Welk adres moet ik trowuens invoeren op de tomtom zodat ik voor de deur uitkom?:p

Hierbij nog even een google earth kaartje waar de zaak ongeveer zit......bovenkant kaart is Noord.:D

gbvv.jpg

Jajaja mensen, het word morgenavond toch echt een feest:D
Gelukkig zit ik in groep 2, de gezelligste groep van allemaal natuurlijk hahaha:p..
Mensen tot morgen:D

Ik wil iedereen die morgen/straks naar GBV gaat een hele plezierige dag toe wensen en hopelijk genieten jullie met volle teugen. Ook wil ik GBV nogmaals bedanken voor het mogelijk maken van zo'n uniek gebaar :)

Heren, maak maar veel foto's voor de thuis blijvers :cool:

Zooo nog 1 dagje en dan ist zover.... Ik zit trouwens in groep 2 en ik zal ff me Roy-vuurwerk trui aantrekken ter herkenning:P

Tot morgen alle

Mensen,

Succes met de reis naar GBV. Ik zie jullie allemaal daar vanavond. En voor de thuisblijvers, veel plezier hier vanavond:p

Ik wil iedereen die morgen/straks naar GBV gaat een hele plezierige dag toe wensen en hopelijk genieten jullie met volle teugen. Ook wil ik GBV nogmaals bedanken voor het mogelijk maken van zo'n uniek gebaar :)

Heren, maak maar veel foto's voor de thuis blijvers :cool:

Die gaat zeker mee het fototoestel:D
Jajaja mensen, het word morgenavond toch echt een feest:D
Gelukkig zit ik in groep 2, de gezelligste groep van allemaal natuurlijk hahaha:p..
Mensen tot morgen:D

Groep 2 yeeeeuh:D Ik heb echt reuze zin in vanavond:D

Mensen,

Succes met de reis naar GBV. Ik zie jullie allemaal daar vanavond. En voor de thuisblijvers, veel plezier hier vanavond:p

Nou wat een reis:D
Het is om de hoek:D

Maar voor de mensen die ver moeten reizen, idd succes met de reis:wink:

Groep 2,

tot vanavond!!!

Groep 2 de gekste!:p Haha, ik zal er vanavond ook zijn.
Je krijgt niet elke dag de kans om bij een importeur binnen te kijken.

Tot vanavond,iedereen een fijne avond gewenst.
Een uniek moment om een kijkje te nemen bij de importeur gbv-weco,zoiets gebeurt ook niet altijd.

Back
Bovenaan