Flash [Vuurpijl Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW 102
Artikelnaam: Flash
Aantal Vuurpijlen: 12
Netto Kruitgewicht: 84 gram
Effectomschrijving: n.v.t.
Verpakkingseenheid: 36/12
Richtprijs: €...

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
zit hier zoals de naam al doet vermoeden ook flash kruit in ...

op naar 11 december ik ben van de partij....

firepower....

Deze pijlen waren vorig jaar verkrijgbaar voor de prijs van 6,95.
Mij lijken het voor die prijs wel leuke pijlen voor erbij, zeker het proberen waard :)

Iemand die er ervaring mee heeft en iets kan vertellen over de effecten?

Denk dat je deze pijltjes kan vergelijken met de welbekende parachute pijltjes. Er zal echt niet meer dan een klein knalletje en wat kleurtjes uit komen. Aangezien er niet meer dan 7 gram per pijl in zxit.

Het is absoluut niet de pijl op het filmpje. Dat neigt naar een flash rocket van Zena. Een veel grotere pijl die tevens duurder is :wink:

heeft iemand op het forum toevallig nog ervaring met deze flash rockets, ik zag ze staan op vuurwerk4all, en ben toch wel benieuwd!

( of zijn dit niet flash rockets van rubro? )

Volgens mij zijn dit gewoon van die pijlen zoals de Develish pijlen die Broekhoff ooit had en soortgelijke pijlen in andere collecties (dus 12 stuks voor een euro of 5).

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Volgens mij zijn dit gewoon van die pijlen zoals de Develish pijlen die Broekhoff ooit had en soortgelijke pijlen in andere collecties (dus 12 stuks voor een euro of 5).

movie

De pijlen gaven amper een mager siereffectje.. Het filmpje is van mij, maar ik was er absoluut niet over te spreken. Nou kan je voor die paar euro die ik betaalde ook niet veel verwachten voor 12 pijlen.

De pijlen gaven amper een mager siereffectje.. Het filmpje is van mij, maar ik was er absoluut niet over te spreken. Nou kan je voor die paar euro die ik betaalde ook niet veel verwachten voor 12 pijlen.

Vroeger waren de Red devil pijlen echt prima.
Je betaalde toen 7,95 gulden voor 12 pijlen en ze gaven allemaal prima peony's. Ik weet nog wel dat ik versteld stond van de pijl met de groene dop, en een grote peony had die als effect.

Vroeger waren de Red devil pijlen echt prima.
Je betaalde toen 7,95 gulden voor 12 pijlen en ze gaven allemaal prima peony's. Ik weet nog wel dat ik versteld stond van de pijl met de groene dop, en een grote peony had die als effect.

Deze flash pijlen gaven absoluut geen peony effect! Deze pijlen geven eigenlijk nauwelijks een effect, zoals je op het filmpje ook al wel een beetje ziet desondanks dat hij blijft steken.. De Red Devil pijlen ken ik niet maar zijn dan niet te vergelijken met deze.

Back
Bovenaan