Noi-Z [Compound]

Ik vind deze op het bewuste filmpje te traag. Ik zou hem liever iets sneller zien idd. Dus ik ben benieuwd hoe deze gaat presteren in de straat.
greetzzz

Deze gaat er hoe dan ook komen, crackling chry is mijn favoriete effect. Het zou nog beter zijn wanneer deze per rij tegelijk zou schieten met een crackling mine, zoals bij de New Spring Wind van Bonbridge het geval was. Ik hoop dat Evo in de toekomst met meer waaier compounds komt, want dit komt echt in de buurt van de prof blokken.

Deze gaat er hoe dan ook komen, crackling chry is mijn favoriete effect. Het zou nog beter zijn wanneer deze per rij tegelijk zou schieten met een crackling mine, zoals bij de New Spring Wind van Bonbridge het geval was. Ik hoop dat Evo in de toekomst met meer waaier compounds komt, want dit komt echt in de buurt van de prof blokken.

Dit staat zeker in de planning.

gr
Marchel

Ik vind hem echt top op de bovenstaande film. Prachtig de blinking comets inderdaad. Juist het niet te hoge tempo geeft hem iets sierlijks en ondanks dat houd je toch een gevulde lucht.
Deze gaat er wel komen dit jaar gok ik zo :D

Ik vind het tempo ook prima maar vind de crackling behoorlijk "lafjes". Het kan aan de camera liggen natuurlijk maar ben niet onder de indruk van het filmpje.

Crackling was juist groots en totaal niet lafjes. De strobe tail was ook heel bijzonder en een goede toevoeging. Alleen de vertraging is wat minder. Maar aan de te lage sterren hebben ze zeker iets positiefs mee gedaan, deze lijk me nooit afgekeurd te kunnen worden. De finale cake was trouwens echt heerlijk!

Te zien op onderstaand filmpje om 04.46

Als die afgekeurd wordt, dan wordt het niet huilen maar janken! Heel de Finale weg XD

Crackling was juist groots en totaal niet lafjes. De strobe tail was ook heel bijzonder en een goede toevoeging. Alleen de vertraging is wat minder. Maar aan de te lage sterren hebben ze zeker iets positiefs mee gedaan, deze lijk me nooit afgekeurd te kunnen worden. De finale cake was trouwens echt heerlijk!

Welke box was de laatste in deze film? Hoor je de duitser namelijk niet zeggen spijtig genoeg.

Moet toch ook iedere keer weer denken aan de oldskool Cancun van Bonbridge. Als die in de buurt komt daarvan ben ik helemaal verkocht.

Zin in deze chaos komende wisseling!

Vond dit vanavond een gaaf blok mede door de strobe tails die wat extra eraan toevoegt. Een snelle z-zhape met alleen die tails zou ook mooi zijn.

Deze box was zeer dik. Vooral *3 in de finale.

Toch denk ik wel dat de crackling krachtiger kon.

Samen met The Branco en Mega Willows de topper van de demo! De strobe tails maken hem inderdaad af.

Persoonlijke topper van de avond, die strobe tails zijn prachtig en lekker breed met chry crackling is sowieso goed. In de finale ook echt een spektakel met 3 stuks.

Alleen de prijs houd mij nog tegen, de crackling van de Crack Attack van China Red vind ik heftiger, daar kan je er 4 van neerzetten en heb je veel meer schoten nog.
Uiteindelijk koop ik altijd crackling waaiers, ben er nog niet uit of dit hem wordt, of toch meerdere losse cakes, die strobe tails zijn wel echt een dikke toevoeging.

Op de filmpjes ziet die er toch wel goed uit! persoonlijk vind ik het jammer van de 'pauzes' tussen de cakes. Alleen zoals vaker aangegeven, de prijs..... ik laat ze staan.

Back
Bovenaan