Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze gaat er hoe dan ook komen, crackling chry is mijn favoriete effect. Het zou nog beter zijn wanneer deze per rij tegelijk zou schieten met een crackling mine, zoals bij de New Spring Wind van Bonbridge het geval was. Ik hoop dat Evo in de toekomst met meer waaier compounds komt, want dit komt echt in de buurt van de prof blokken.
Crackling was juist groots en totaal niet lafjes. De strobe tail was ook heel bijzonder en een goede toevoeging. Alleen de vertraging is wat minder. Maar aan de te lage sterren hebben ze zeker iets positiefs mee gedaan, deze lijk me nooit afgekeurd te kunnen worden. De finale cake was trouwens echt heerlijk!
Te zien op onderstaand filmpje om 04.46
Crackling was juist groots en totaal niet lafjes. De strobe tail was ook heel bijzonder en een goede toevoeging. Alleen de vertraging is wat minder. Maar aan de te lage sterren hebben ze zeker iets positiefs mee gedaan, deze lijk me nooit afgekeurd te kunnen worden. De finale cake was trouwens echt heerlijk!
Te zien op onderstaand filmpje om 04.46