Noi-Z [Compound]

Erg sierlijke box hoor, heel erg gaaf met een indrukwekkend einde.
In de finale meen ik heb per 4 gezien te hebben. In verhouding was hij voor mijn gevoel niet 4x zo spectaculair per 4 door het beperkte tempo geeft het niet de chaos die je zou verwachten. Wel nog steeds heel gaaf. De blinking comets zijn echt een geweldige toevoeging in deze bak.

Wat een topbak is dit ook, feest in de straat met deze. Geschoten op Valk Demo 2019 hier mijn film.

Vond deze ook dik. Schiet wel echt hoog, met een prachtige strobe tail! Crackling is prima, door de schiethoogte niet al te groot maar wel fel. Finalesalvo's zijn heerlijk!

Ik moet deze nog live zien maar zo op film vind ik het tempo laag en de boeketten vrij klein voor t effect type. Ik krijg bij deze geen wow bonbridge gevoel.

Ik moet deze nog live zien maar zo op film vind ik het tempo laag en de boeketten vrij klein voor t effect type. Ik krijg bij deze geen wow bonbridge gevoel.

Vorig jaar kwamen de sterren te laag dus dat hebben ze wel gecompenseerd zo want hij gaat inderdaad erg hoog. Maar de crackling is wel heerlijk vol. Al ging ie paar meter lager en in een hoger tempo dan krijg je inderdaad net een Bonbridge blok.

Deze ga ik zeker nog een keertje halen. Heerlijk die strobe die de halve straat verlicht met die grote wolken crackling. Helaas kan geld maar een keer uitgegeven worden maar gelukkig nog wel een Snowstorm kunnen scoren :)

Naar aanleiding van het filmpje hierboven..

NoiZ (Noise)? of
Noi Z (Noisy)?

Ik ga zelf voor de tweede maar ben benieuwd naar jullie mening :biertje:

Ben blij dat ik deze heb. Op het filmpje hierboven staat hij op 60m hé, wat denk hoe die over komt als je eronder staat...:bonk:

ik vind deze samen met branco en mega willows toch wel de mooiste compounds van evo , beter dan alle nieuw kommers van evo

echt bakbeesten van boxen

In vergelijking met bijv. de Venom Box cake van Mania zijn dit wel kleine (compacte) boeketten ja, dat valt mij ook enigszins tegen. Anderzijds staat het 'compacte' hier wel mooi, anders zou het wel erg rommelig worden in de Z-Shape als die crackling alle kanten op zou vliegen. Nu heb je elk schot voor zich waar de spreiding van het boeket de andere bombette niet in de weg loopt waardoor je daar weer van kan genieten. De boeketten zijn wel vol. Zo kijk ik er naar :D Maar... het tempo kan echt wel opgeschroefd worden. Vooral de pauzes tussen de rijen door en ook tussen de cakes voor een naadloze overgang in zijn geheel.

Die brede spreiding zou wel perfect zijn bij een Fan-Shape blok. Er zit genoeg potentie bij Evolution om extra variaties te produceren. Benieuwd of ze er wat mee gaan doen.

Noi-Z... in de top 5 van de beste producten in NL voor mij samen met de Mega Willows.

Edit: Spelling foutje.

Laatst bewerkt:
Het tempo is voor mij echt het voornaamste dat ik zo iets heb van mwa mwa en daarom ga ik em zeker met de huidige niet freakprijzen laten staan.

En die crackling wolken waren op de eerste sample vids echt meer aaneengesloten van links naar rechts en weer terug.

Ik hoop echt dat marchel nog invloed kan uitoefenen om de crackling net iets meer spreidingstijd mee te laten geven.

Concept vind ik wel leuk zo, hoop dat er nog andere variaties komen.

Gisteren ook gezien bij Valk. Zeker indrukwekkend door de brede schietrichting, maar voor mij persoonlijk is de crackling ook niet breed genoeg per effect en is het te snel uitgekrakeld, waardoor je geen aaneengesloten cracklingboog krijgt. De finale is zeker vet. In de straat zal dit uiteraard intenser worden beleefd, maar met de prijs in het achterhoofd neem ik hem niet.

Back
Bovenaan