Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Potverdriedubbeltjes
Wat nemen jullie als vervanger?
Lekker tijd moment ook.
Gister moesten van evo de prijzen omhoog en nu moet je wat anders uitkiezen. Hmm pangu?
Komt deze bak wel bij onze Ooster buren.
Beste vuurwerkliefhebbers.
Wij hebben bij ons bezoek destijds aangegeven de sterren korter te trommelen cq kleiner te persen om zo de downfall te verkleinen.
Dit hebben we ook nog een keer aangegeven na het zoen van de samples welke geschoten zijn op onze demo's.
Helaas is dit door communicatie in China naar de fabriek gebrekkig geweest en heeft men niet voldoende tijd gehad dit te herstellen.
Wij hebben er daarom zelf voor gekozen deze niet binnen te halen.
Wel hebben we al een nieuwe veel hogere order ingezet voor 2019 en deze worden na chinees nieuwjaar geproduceerd en verwachten we dan zo midden in het jaar binnen.
gr
Marchel
Das mooi knullig:(
Ik denk zelf aan mega willows of iets bijleggen en de acatenango nemen
Voorverkoop prijzen is gisteren een dikke streep door gezet.
Ik neig naar 2 x de garden party 1 tegelijk geschoten als vervanger.
Als nu kijk naar mega willows hoe deze vannacht presteerde ben ik alleen maar meer benieuwd naar deze wat had deze dan wel niet in de straat geweest. Ik hoop erg dat Marcel deze volgend wel kan importeren
Is er al wat meer bekend of deze dit jaar wel binnen gaat komen? Ik verheug me er nogsteeds op om deze aan te steken, moet een spektakel zijn zo breed
Komt uiteraard.
Productie loopt al.
Gr