Nijverdal 09-12-2011

Het is wel fijn inderdaad als er om 15.00u al een beslissing genomen wordt.. dan kan ik dan nog kijken of ik uiteindelijk ga wegrijden.

Hoop natuurlijk dat het goed weer blijft!

Hopelijk valt het weer mee inderdaad.
Heb wel zin aan een demo namelijk.
Tot morgen:bye:.

WAT EEN PRACHTIGE SCHIETLIJST!!! Zooo blij dat ik hier maar een half uurtje vanaf woon! HEERLIJK! Echt geweldig, ook de cakes waar ik wel even nieuwsgierig naar was, zoals The Cube en andere Bonfire cakes.

Kan oemand me vertellen hoe het weer er aan die kant uitziet op t moment? hier schijnt namelijk het zonnetje en is t kraakhelder :)

dikke prima hier (niet heel ver van Nijverdal af)
redelijk blauwe lucht, licht bewolkt, wel een beetje wind

Er zal zeker gefilmd worden, we zullen met een mannetje of 5 van de crew aanwezig zijn.
Er zal dus zeker gefilmd worden.

jeej:D
nog even een vraagje. als ik met ov kom is het denk ik het handigst om bij de halte de Genestetstraat‎ uit te stappen en dan de mozartlaan te volgen tot de rossinistraat. of is er nog een sluiproute voor voetgangers? want nu moet ik de trein van 17.40 pakken om rond 19.40 aan te komen of die van 18.10 om 19.55 aan te komen (allebei incl. een geschatte looptijd). dus ik ga voor die laatste optie, maar wil eigenlijk wel net iets eerder op het sportpark zijn (al denk ik dat de bussen rond deze tijd wel vlot doorrijden). dus als er een ingang aan de westkant is hoor ik het graag:)

Back
Bovenaan