qwerty
VWC lid
@ qwerty misschien de mayday? die vond ik tenminste wel een topper!![]()
Jep dat is hem deze komt zeker in de collectie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@ qwerty misschien de mayday? die vond ik tenminste wel een topper!![]()
Jep dat is hem deze komt zeker in de collectie.
Ben ook net terug van de demo.
Wat het kwa toppers betreft kan ik me helemaal bij metallicafan aansluiten.
De event seasons box vond ik ook een beetje tegen vallen, had toch iets meer variatie verwacht.
De heavy legend serie was ook goed.
Er was ook een mooie cake met spinning tail maar ik kan niet meer op de naam komen.
+ YouTube Video | |
Er was ook een mooie cake met spinning tail maar ik kan niet meer op de naam komen.
Ook weer terug uit Nijverdal. Totaal dik 2 uur onderweg geweest voor de heen en terug reis, maar was zeker de moeite waard. Heb nu een duidelijk beeld van de verschillende producten. De Secret salute en de waaiers van Rubro zijn toch wel top cakes. Komt dicht bij professioneel vuurwerk in de buurt. Van de Nat had ook mooie producten, maar viel niet in het bijzonder op. Verder 2 versies gezien van de Bonfireworks Wodka Blue. Een had dikkere brocades dan de ander? Heavy legend 16sh en 25sh zijn erg goede cakes voor dat geld. Silver salute was de hardste knalcake. Verdere opvallers waren Dynasty Mayday en Panter(zoals verwacht). Tegenvaller vond ik ook de 4 Seasons. De de effecten van de 2 en 3 cake kwam toch ietswat magertjes over. Of zal dit door het lagere tempo komen? Al met al een geslaagde demo voor mij en heeft zeker geholpen met het maken van sommige keuzes!
Welke zijn die fluiters, die in salvo's omhoog gaan, vanaf minuut 2 ongeveer?
Niet de hypnotised volgens mij. Maar welke dan wel??
klopt iddErg leuke cake trouwens alleen dacht ik dat die fluiters iets harder gingen...maar goed, kan me vergissen
Trouwens ook ik vond de demo zeer geslaagd! Nog even kunnen bijpraten met verschillende mensen, maar als ik zo zie heb ik er ook erg veel gemist
Ach ja het is niet anders, wel positief is dat mijn uiteindenlijke lijstje nu wel definitieve vormen begint aan te nemen![]()
Meer mensen die de Gorgeous zo tegen vonden vallen?
nogal ja, vond de boeketten behoorlijk mager.Meer mensen die de Gorgeous zo tegen vonden vallen?