Nijverdal 09-12-2011

De verwachting heb je niks aan :p

Duimen dat het door gaat. Waaide gisteren in Hellendoorn (vlakbij Nijverdal) ook stevig, maar gaf geen onveilige situaties o.i.d.

Wind Eenheid Actueel Richting Richting Max
Windsnelheid km/hr 6.4 SW 233 41.8 0:15
Gemiddelde windsnelheid (10 min.) km/hr 6.4

Neerslag Eenheid Actueel Max
Neerslag snelheid mm/hr 0.0 45.0 0:04
Neerslag vandaag mm 2.4
Neerslag storm mm 22.2

wederom van http://www.weerstationnijverdal.nl/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=54

PS> sorry voor de layout.
EDIT: ik weet niet helemaal of ik het goed begrijp, want dat zou neerkomen op windkracht 2 wat dus wel heel erg meevalt. hopen dus dat het klopt

Welk huisnummer heeft sportpark weet iemand dat?

Rossinistraat 2 ?

Ik heb zin in jullie filmpjes, vooral omdat de producten eindelijk per stuk worden geschoten!!

Ik heb er ook zin in, ben wel benieuwd naar vdNat.
Ga tegen 7 uur die kant op hopen dat het door gaat.

Zo net ff gegeten, nu hond uitlaten lekker warm aankleden en hup na Nijverdal. Na die tijd maar is ff bij de valk winkel binnen lopen :P

P.s Het weer ziet er nu nog goed uit aan deze kant. Woon er zo'n 20 minuten vandaan. Op moment is er nog een heldere sterrenhemel te zien.

Dus medefreaks... Tot zometeen !!

Ik vond de show wat tegen vallen de finale was zeker okay.
Maar de afsteek lijst was een beetje saai en eentonig.
De cube vond ik echt een toppertje.
Voor de rest vond ik de event 4 seasons heel erg tegen vallen.
ook de thunderstruck van hardix was top

Ik vond het niet tegen vallen. Ik heb echt een paar toppers gezien. zoals de secred salute, wat een geweld en de cracling is ook zeer groot. Verder waren de cube inderdaad ook mooi evenals grada en gondo VDN en super rainbow fantasie van rubro
ook was het goed om de verschillende knal cake's te horen waarbij het voor mij duidelijk geworden is dat de silver salute toch nog wel wat harder knalt als de thunderstruck.
Verder heb ik nog gesproken met twee jongen van freakspyromaniacs die aan het filmen waren met een professionele camera. Ik zou zeggen check die filmpjes van ze!

Ik vond de show wat tegen vallen de finale was zeker okay.
Maar de afsteek lijst was een beetje saai en eentonig.
De cube vond ik echt een toppertje.
Voor de rest vond ik de event 4 seasons heel erg tegen vallen.
ook de thunderstruck van hardix was top

Hoezo vond je de event seasons box tegenvallen?

Ben ook net terug van de demo.
Wat het kwa toppers betreft kan ik me helemaal bij metallicafan aansluiten.
De event seasons box vond ik ook een beetje tegen vallen, had toch iets meer variatie verwacht.
De heavy legend serie was ook goed.
Er was ook een mooie cake met spinning tail maar ik kan niet meer op de naam komen.

Helaas werd ik toch nog opgetrommeld voor Werk, dus heb deze demo aan mij voorbij moeten laten gaan:( Soms blijft het toch prioriteiten stellen.

Ik ben vooral erg benieuwd naar de producten van vd NAT:)

Back
Bovenaan