Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij de laatste cake van de Extreme Mixed Caliber. Die mogen ze echt los gaan uitbrengen zeg!Wat was de topper van de avond??
Ja die cake was echt tering dikVoor mij de laatste cake van de Extreme Mixed Caliber. Die mogen ze echt los gaan uitbrengen zeg!
Maar ook de Caïro is als vanouds en de Booster en de 1.2” Insane Crown Bomber spanden de kroon.
Bedankt voor je inzet!!De boel stond idd goed te klapperen.. heb m'n best gedaan maar mijn verbinding was daar ook niet optimaal en uiteindelijk stond de stream toch 1080p uit te spugen ipv 720p.. ik haalde daar een upload van nog geen 3Mbps uiteindelijk met Odido dus helaas is dat dan teveel. Lokatie dingen en verbindingen zijn altijd onderhevig aan signaal van de mobiele providers. Andere keer beter, daarom staat de goede video met de montage ook direct online en werd het nachtwerk (lag rond 05.15u in bed) zodat jullie die kunnen bekijken...![]()
Leuk berichtje, graag gedaan!Bedankt! Supertof! Hele demo mee gekeken en enorm genoten, super producten weer en ben blij met mijn aankopen! Ik kijk de producten nog even terug om een juiste keuze te maken maar die Caïro crackling waaier is een must have voor mij! Thanks nogmaals