Nieuwe Freak-uitnodiging Demo Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert

Erg van genoten!
Mooie producten en de Extreme Mixed Caliber viel ons positief op.
De Big Booster ook een erg fraai stuk vuurwerk net als de Insane Crown Bomber.
Bedankt voor de toffe avond, het 👕en de finale!

Allereerst Magnum en Broekhoff heel erg bedankt dat wij er als liefhebbers bij aanwezig konden zijn. Mooie demo gezien. Toch weer wat producten gezien die ik nog niet (zo goed) kende en mij verrasten. Allereerst blijft de Caïro Crackling een klasse apart. Elke keer als ik hem ergens zie tovert hij weer een lach op mijn gezicht. De Insane Crown Bomber blijf ik ook erg dik vinden, zeker met weinig wind zoals gisteravond. De Delicious Mix vond ik een leuk en betaalbaar setje. Het was erg jammer dat de Extreme Mixed Caliber zich mixte met andere producten en we hem niet stand alone aan het werk konden zien. Het 30mm deel zag er namelijk heel erg goed uit. De Dynamic Chrysanthemum Display (probeer dat maar eens 10x snel achter elkaar te zeggen) vond ik gaaf. Het is een opgevoerde Crackling Chry. Persoonlijk schiet ik zelf toch liever de Caïro in meervoud. Die geeft op de een of andere manier toch net iets meer wauw. Hieronder ook nog mijn beelden van de finale. Alsof die er nog niet genoeg zijn. De producten ga ik allemaal los uploaden. Alleen met een druk weekend voor de boeg zou dat begin van aankomende week kunnen worden.

Mooie avond gehad! Bedankt voor de mogelijkheid. Mooie producten gezien, leuk t-shirt gescoord! Helemaal top!

Op beeld vooral onder de indruk van de usual suspects.

City trip knalde er lekker in, Cairo uiteraard, insane Crown Bomber ben ik sowieso fan van en wat was de triple X ook weer vet.

Geweldig om alle enthousiaste reacties te lezen, super van Magnum/Broekhoff dat ze Freaks de mogelijkheid hebben geboden om de demo bij te wonen.
Ik heb thuis meegekeken via de livestream waarvoor dank. Er kwam een breed assortiment voorbij met mooie producten! Voor mij waren de Insane Crown Bomber, Temptation Willow en Cairo Crackling de highlights met als verrassing de Blinking Fermata.

Magnum/Broekhoff bedankt dat we hier bij konden zijn. De demo was erg goed georganiseerd, voldoende parkeergelegenheid, véél werk besteed aan aankleding en ondanks dat het ontzettend druk was was er voldoende ruimte om een goed zicht te hebben op het schietterrein. Mooie producten gezien, waaronder de Cairo Crackling, 1,2" Insane Crown Bomber, Magnum PI en Triple X en een gave pyromusical. Complimenten voor de organisatie.

Ontzettend goed geregeld allemaal! Mooie productdemo en een geweldige finale! De perfecte zet om de freaks ook toegang te geven! Wat mij betreft tot volgend jaar!

Heel gaaf dat we erbij mochten zijn, prettig schiettempo ook met weinig pauze ertussen. Fijne omroeper! En mooie producten gezien, gelijk al wat dingen in de winkelmand staan en dat is het eerst dit jaar.

Gisteren genoten van een hele leuke en goede demo met een mooie finale. Ik heb weer een aantal top producten in actie gezien onder hele goede weersomstandigheden. Met de gewonnen VIP kaarten was het extra leuk, goed geregeld qua eten en drinken, en we konden de dummy's bekijken en de nieuwe catalogus scoren.

Broekhoff bedankt voor deze leuke avond!

De boel stond idd goed te klapperen.. heb m'n best gedaan maar mijn verbinding was daar ook niet optimaal en uiteindelijk stond de stream toch 1080p uit te spugen ipv 720p.. ik haalde daar een upload van nog geen 3Mbps uiteindelijk met Odido dus helaas is dat dan teveel. Lokatie dingen en verbindingen zijn altijd onderhevig aan signaal van de mobiele providers. Andere keer beter, daarom staat de goede video met de montage ook direct online en werd het nachtwerk (lag rond 05.15u in bed) zodat jullie die kunnen bekijken... :thumbsup:

De boel stond idd goed te klapperen.. heb m'n best gedaan maar mijn verbinding was daar ook niet optimaal en uiteindelijk stond de stream toch 1080p uit te spugen ipv 720p.. ik haalde daar een upload van nog geen 3Mbps uiteindelijk met Odido dus helaas is dat dan teveel. Lokatie dingen en verbindingen zijn altijd onderhevig aan signaal van de mobiele providers. Andere keer beter, daarom staat de goede video met de montage ook direct online en werd het nachtwerk (lag rond 05.15u in bed) zodat jullie die kunnen bekijken... :thumbsup:
Bedankt voor je inzet!!

Back
Bovenaan