Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Thanks!Allereerst Broekhoof bedankt voor gisteren en dat er zoveel freaks bij mochten zijn. Wat een mooie avond hebben we gisteren gehad zie, goed van genoten. Demo was perfect geregeld, mooie producten, weinig pauze's ertussen en een super gave finale. Ook weer een aantal bekenden gesproken, dat blijft leuk. Bedankt allemaal voor de gave foto's en films.
Nee gewoon met een goedkope camera(Nikon D5300). Deze toen der tijd wel gekozen omdat hij goed zou zijn in nacht fotografie. Maar bedankt voor de complimenten.Fotografie is een vak zie je maar, dikke platen! Speciale camera neem ik aan?
Dank alsnog. Straks nog ff weer terugkijkenDe boel stond idd goed te klapperen.. heb m'n best gedaan maar mijn verbinding was daar ook niet optimaal en uiteindelijk stond de stream toch 1080p uit te spugen ipv 720p.. ik haalde daar een upload van nog geen 3Mbps uiteindelijk met Odido dus helaas is dat dan teveel. Lokatie dingen en verbindingen zijn altijd onderhevig aan signaal van de mobiele providers. Andere keer beter, daarom staat de goede video met de montage ook direct online en werd het nachtwerk (lag rond 05.15u in bed) zodat jullie die kunnen bekijken...![]()