New Moon

Zo te zien zijn er veel mensen die deze prachtige hebben gekocht ik vroeg me af of deze te vergelijken is met de CHRY CRACKLING van de Belgische markt of is die misschien wel beter

Had dit jaar de cry crackling per twee geschoten en daarna de New Moon nog los, maar New Moon overtreft de cry meer dan hoor. Vind ook wel dat de cry achteruit is gegaan de afgelopen jaren.

new moon overtreft alles , echt mooi goed vuurwerk

nog meer effect nog mooier , new moon is in een woord geweldig

Karton is 3/1 voor de geïnteresseerden. Dus als je 2 koopt zou je misschien een 3e kunnen krijgen voor een leuke prijs. Verschilt per winkelier.

Ik zit nog na te genieten van deze cake.
Ben er zogezegd euforisch van!
Was mn finale en ben nu al aant zoeken om deze cake volgend jaar in meervoud te kunnen bemachtigen.
Was bijna treurig toen mn zakken met vuurwerkafval weggehaald waren door de gemeente waar deze lege kanjer opstond.
Ik verheug me nu al op 2014/2015.
Waar de plannen aanwezig zin om deze cake in 6 voud aan te schaffen.
Tot volgend jaar prachtige cake!

Zo jammer dat deze cake bij mijn lokale dealer op was. Had hem zeer graag willen hebben. Heb de cake bij Ano vuurwerk op de demo gezien en toen vond ik hem al top, maar helaas te laat bestelt. Volgend jaar ben ik er eerder bij:bonk:

Ben blij dat ik toch nog even ben omgereden naar Haokan voor deze cake (Alsmede de Tequila Blue). Wat een topper was dit.

Toch wel een gaaf ding zeg! Volgend jaar zeker weer een paar in de collectie. Ik denk niet dat er met deze grammen nog veel meer uit gehaald kan worden qua breedte en effect, dit is echt super :D

Voor mij gewoon de topper van het jaar. Nog nooit zoveel crackling chrysantheum uit een pot zien komen. Had drie van deze schatjes en eentje had ik al s avonds afgeschoten. Had al zo 15 meter afstand genomen, maar nog steeds past niet alles op beeld!

2hcjbrl.png

Prachtige waaier die de gehele straat onderdompelde in één grote knetterzee.
Had op basis van het chinafilmpje al een karton gereserveerd en veel plezier van gehad!

In de straat weet je helemaal al niet waar je moet kijken :D Je kan hem het beste 3 straten verder zetten, aansteken en terug naar je eigen straat lopen, dan zie je hem nog het beste.

Onwijs gaaf, snap best dat hier zoveel op wordt gestemd hehe, in de straat is zoiets mega natuurlijk. Mocht ie dit jaar in dezelfde hoedanigheid terugkomen, dan komt ie er zeker bij.

Back
Bovenaan