New Moon

Hij was mooi en presteerde goed maar was voor mij eigenlijk niet indrukwekkend genoeg, crackling was sierlijk maar niet hard of agressief genoeg voor me.

Hij was mooi en presteerde goed maar was voor mij eigenlijk niet indrukwekkend genoeg, crackling was sierlijk maar niet hard of agressief genoeg voor me.

Jij zoekt meer dragon eggs dan chrysantemum, denk ik? Kremlin heeft daar wel wat salvo's van, maar schijnt minder breed en groot te zijn. Een volop dragon eggs waaier in de stijl van New Moon zou wel heel vet zijn :yes:

Juist ja, Kremlin was helaas voor mij moeilijk te bemachtigen dit jaar maar hopelijk kan dit volgend jaar wel.

Heb ze beide gehad en moet ook zeggen dat ik de New Moon heftiger had verwacht. De New Moon schiet heel breed waardoor de spreiding van de crackling ook groter is en minder vol. En het mooie van de Kremlin vond ik dat de schiethoek minder breed is maar de boeketten wel voller en harder waren, alleen ben ik niet zo'n liefhebber van dragon eggs. De crackling bak van Lesli heeft in dat opzicht meer indruk op mij gemaakt (Lees: schiethoek). Maar de New Moon blijft een sierlijkere crackling bak!

Laatst bewerkt:

Je ziet hier 3x New Moon vanaf 4:23 min overlappend!

nou kerel dat was me een beste berg geweld bij jou in de straat, je filmpje doet meteen de creatieve inspiratie vloeien!

kreeg deze cake nog aangeraden door de dealer toen ik mijn bestelling op ging halen de 29e. ben er alleen sinds net pas achter wat ik afgeslagen heb helaas..

maar hou hem zeker in mijn achter hoofd voor 2014/2015.

nou kerel dat was me een beste berg geweld bij jou in de straat, je filmpje doet meteen de creatieve inspiratie vloeien!

kreeg deze cake nog aangeraden door de dealer toen ik mijn bestelling op ging halen de 29e. ben er alleen sinds net pas achter wat ik afgeslagen heb helaas..

maar hou hem zeker in mijn achter hoofd voor 2014/2015.

Het was zeker een mooi feestje in de straat haha. Publiek had het er na afloop nog over wat een geweldige cake die met "dat effect en daarna die plopjes. Zet er drie achter elkaar neer en je hebt gewoon een proffessioneel waardig product.

nou dat geloof ik idd! mooi ook je/het (k*t) commentaar tussen de 1e en de 2e waaier in :D
dat is een heeel bekend gevoel wat ik elke oud en nieuw ook weer meermaals ervaar haha

Iemand enig idee welke grotere boeketten heeft? New Moon of Chrysantium Power van Cafferata (Showtime)? Qua prijs maakt het voor mij niet heel veel uit, dus ik wil puur diegene met de mooiste/grootste boeketten!

Ik heb ze even onder elkaar gezet om te vergelijken. Zelf zou ik voor new moon gaan.

beiden New Moon, de meeste filmpjes in de straat past deze bak gewoon niet op. Dus hij is echt heel erg groot. Afgelopen jaar was dit een cake waar de meeste mensen van onder de indruk waren.

Chrysantium power. Bij deze zitten er nog rode sterren bij. En hij lijkt ook iets minder breed te zijn.

Ik heb deze filmpjes gewoon van youtube afgeplukt, ik heb ze zelf niet geschoten.

Die filmpjes had ik ook al eens bekeken. New Moon vind ik een ontzettend mooie cake, maar die rode sterren in de Chrysantium Power maakt hem net wel even af. De mine onder de Chrysantium Power is alleen goud-kleurig, wat voor mij weer een minpuntje is. Bij elkaar vind ik ze dus net zo mooi. Misschien dat inderdaad de New Moon wat breder schiet en daarom mooier is. Iemand anders deze beide live meegemaakt?

Die filmpjes had ik ook al eens bekeken. New Moon vind ik een ontzettend mooie cake, maar die rode sterren in de Chrysantium Power maakt hem net wel even af. De mine onder de Chrysantium Power is alleen goud-kleurig, wat voor mij weer een minpuntje is. Bij elkaar vind ik ze dus net zo mooi. Misschien dat inderdaad de New Moon wat breder schiet en daarom mooier is. Iemand anders deze beide live meegemaakt?

ik kende zelf de Chrysantium Power niet eens toch nieuwsgierig even google nar film maar ik vind het verschil wat ik zag niet heel groot ik vind zelf de new moon wat voller
maar wat me wel op valt is de prijs verschil ik vind 10 euro verschil toch een hoop geld

ik vond new moon top dit jaar hoop ik 2 tegelijk te schieten :D

succes

Effe dit topic doorgenomen en ben nu al blij dat ik hem besteld heb voor dit jaar. Kan niet wachten ...

Deze stond me als iets voller voor de geest maar dat zal de ouderdom wel zijn. Prachtig breed geschoten ding, mooi ronde gevulde crackling boeketten. Blijft een spektakeltje en dat hoorde je ook aan de reacties uit het publiek.

Deze stond me als iets voller voor de geest maar dat zal de ouderdom wel zijn. Prachtig breed geschoten ding, mooi ronde gevulde crackling boeketten. Blijft een spektakeltje en dat hoorde je ook aan de reacties uit het publiek.

eerste wat ik ook aan dacht dat hij voller was vorig jaar je of het dan aan de ouderdom licht weet ik niet ha ha ha

eerste wat ik ook aan dacht dat hij voller was vorig jaar je of het dan aan de ouderdom licht weet ik niet ha ha ha

Ik had precies hetzelfde gevoel. Minder vol/ minder agressief als vorig jaar voor mijn gevoel. Blijft wel een prachtig ding. Misschien raken we er ook wel wat aan gewend en willen we ze in herinnering nog wat mooier voorstellen als ze werkelijkheid waren...

Ik denk dat laatste. Dit was namelijk nog een New Moon uit 2013. De nieuwe versie heb ik op film gezien en heeft agressievere crackling.

Back
Bovenaan