Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hij was mooi en presteerde goed maar was voor mij eigenlijk niet indrukwekkend genoeg, crackling was sierlijk maar niet hard of agressief genoeg voor me.
Je ziet hier 3x New Moon vanaf 4:23 min overlappend!
nou kerel dat was me een beste berg geweld bij jou in de straat, je filmpje doet meteen de creatieve inspiratie vloeien!
kreeg deze cake nog aangeraden door de dealer toen ik mijn bestelling op ging halen de 29e. ben er alleen sinds net pas achter wat ik afgeslagen heb helaas..
maar hou hem zeker in mijn achter hoofd voor 2014/2015.
Die filmpjes had ik ook al eens bekeken. New Moon vind ik een ontzettend mooie cake, maar die rode sterren in de Chrysantium Power maakt hem net wel even af. De mine onder de Chrysantium Power is alleen goud-kleurig, wat voor mij weer een minpuntje is. Bij elkaar vind ik ze dus net zo mooi. Misschien dat inderdaad de New Moon wat breder schiet en daarom mooier is. Iemand anders deze beide live meegemaakt?
Deze stond me als iets voller voor de geest maar dat zal de ouderdom wel zijn. Prachtig breed geschoten ding, mooi ronde gevulde crackling boeketten. Blijft een spektakeltje en dat hoorde je ook aan de reacties uit het publiek.
eerste wat ik ook aan dacht dat hij voller was vorig jaar je of het dan aan de ouderdom licht weet ik niet ha ha ha