New Moon

Zag deze gister als karton in een bestelling van 'n VWC-lid bij Vuurwerk Orthen staan. Wow, de doos zag er al heel mooi uit!
Ben er best benieuwd naar. Hier gaat men vast van genieten.

als men hem nog zoekt. Bij damen in zoelen staan er nog, Wouden mij er nog een aansmeren haha. Wil hem wel maja. Zit al op een voor mij zijnde flink bedrag.

Ik heb nu de Kremlin van Sovjet Shooters Lesli. Hopelijk is dat een beetje redelijke vervanger! Echt overal foetsie. Volgend jaar.... ben ik de eerste!

Zo.
De kachel staat op 20 in de vuurwerkkamer:)
zodat deze beauty lekker kan drogen
Mooie zware cake . kan niet wachten om deze te schieten in mn finale!
DSC_0046.jpg

Iemand nog een vergelijkingsfoto met een andere cake of iets? Ben wel benieuwd hoe groot deze is na al deze reacties, lastig in te schatten.

Iemand nog een vergelijkingsfoto met een andere cake of iets? Ben wel benieuwd hoe groot deze is na al deze reacties, lastig in te schatten.

Boven kant is 36cm lang, breedte is 22cm hoogte is 18cm. :)

Waaier als Monsoon is nog iets groter.

Prachtige cake, maar ik moet zeggen dat ik de Kremlin beter vond, de schiethoek dan. De schiethoek van de New Moon is iets te groot en dat zie je ook in de boeketten. Bij de Kremlin is dat juist weer andersom, alleen de Kremlin heeft weer 2 verschillende soorten crackling, en dat maakt de Kremlin weer minder. Al met al is dit wel een prachtige waaier die de hele straat verlicht! Dit jaar komt die gewoon weer op het lijstje :D

Laatst bewerkt:
Monsterbak. Echt, wat een monsterbak. De hele lucht van links tot rechts vol met crackling dankzij die mooie brede schiethoek. Volle boeketten, harde bursts, dit was echt (met Road To China/Golden Power) de topper van de avond. Eén van de toppers dus :D (reken Cruelty daar ook maar bij)

Inderdaad niets anders dan monsterlijk! Ik wist dat hij breed en vol was, maar zo breed dat als ik naar het linkse boeket keek ik het rechtse boeket niet meer zag wist ik niet:p. Toppertje, lekker zo breed houden deze bak. Na de demo in Enschede deze zo snel mogelijk besteld omdat hij uitverkocht raakte dus erg blij dat wij er nog een mee konden pakken.

In eerste instantie kon ik ze niet krijgen en afgelopen zaterdag kreeg ik laat nog bericht dat mijn dealer toch een kartonnetje had weten te bemachtigen. Daar had ik er twee van gekregen en overlappend doorgelont.. Kan niet anders zeggen dan dat het een topper is! Hij is gefilmt dus die volgt zsm.

Yes topper.
Royal heeft het dit jaar waargemaakt. Beste importeur van dit jaar.

De hoek is gewoon perfect, lekker breed.

Bizar was deze mensen geloofde niet dat dit consu vuurwerk was.:D

Was inderdaad gewoonweg bizar. Wat een bak zeg...
Harde doffe bursts, enorme spreiding, dikke mines. Tja, daar krijg je iedereen wel voor op de knieën.
Heerlijk, royal heeft echt een pareltje in handen met deze bak (en vele andere producten overigens!)

Back
Bovenaan