Neon Ghost

Hele bijzondere cake! Had eerst de color ghost op het lijstje staan, maar deze is wel next level. Wat een unieke combi van effecten en kleurkeuze.

Wauw, geweldig product is dit zeg. Hele vette strobe, prachtige kleuren en het ghost effect is ook prima. Lekker in 30 mm ook, prima prijs. Must have.

Inmiddels besteld. Zeer benieuwd naar deze kleurenpracht!

Volgens mij de mooiste cake van bonfire. Wat een prachtige kleuren en die strobe in de tail is gewoon heerlijk

Deze staat bij mij ook zeer hoog op het lijstje. Wat ik me nu wel afvraag is hoeveel impact harde wind zal hebben. De strobe licht in de film (met geen wind) heel mooi de oude kruitdampen / rook op maar wat als deze al vervlogen zijn.

Deze staat bij mij ook zeer hoog op het lijstje. Wat ik me nu wel afvraag is hoeveel impact harde wind zal hebben. De strobe licht in de film (met geen wind) heel mooi de oude kruitdampen / rook op maar wat als deze al vervlogen zijn.

Ik snap je ongerustheid, maar is dat niet met al het vuurwerk zo :wink:

Ik denk zelf dat de wind er niet veel effect op gaat hebben. Hij zal blijven 'stroben'. Maar wind is inderdaad voor elk stukje vuurwerk vervelend.

Prachtige cake, mooi dikke double colour dahlia's en de plum is eens subtiel ipv overheersend, erg mooi.

Zojuist voor 19,95 besteld, echt onwijs benieuwd naar deze cake en vooral naar de prachtige kleuren!

Die rode strobo tail is om je vingers bij af te likken <3

Echt wel toppertjes in de Bonfire lijn hoor! Helaas dit jaar nog niet in Nederland, maar ben benieuwd of we begin januari video's kunnen verwachten van mensen die deze (of andere Bonfire cakes) in Duitsland hebben opgepikt. Dat zou de populariteit van deze lijn nog wel eens een boost kunnen geven in 2021

En vooral die ghost effecten met de verschillende kleuren dahlia's. Heerlijk. Had er hiervan 4 op mijn lijstje staan. Volgend jaar komt deze er hoe dan ook!

Al van veel producten is inmiddels een productie film te vinden maar helaas van deze nog helemaal niets. Lastig te peilen of deze net zo top gaat zijn als op film of niet. Hopen op een winkeliersdemo de komende periode want ik ben toch echt heel nieuwsgierig.

Al van veel producten is inmiddels een productie film te vinden maar helaas van deze nog helemaal niets. Lastig te peilen of deze net zo top gaat zijn als op film of niet. Hopen op een winkeliersdemo de komende periode want ik ben toch echt heel nieuwsgierig.

Hij staat op de schietlijst bij Burning airfield over 2 dagen. Ben ook erg benieuwd. Staat hoog op het lijstje hier.

Back
Bovenaan