Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wauw, geweldig product is dit zeg. Hele vette strobe, prachtige kleuren en het ghost effect is ook prima. Lekker in 30 mm ook, prima prijs. Must have.
Deze staat bij mij ook zeer hoog op het lijstje. Wat ik me nu wel afvraag is hoeveel impact harde wind zal hebben. De strobe licht in de film (met geen wind) heel mooi de oude kruitdampen / rook op maar wat als deze al vervlogen zijn.
Ja zeker ik ook...nu nog heel lang wachten en hopen dat hij het waar maakt.Naar deze was ik echt benieuwd. Onder de cake's, was ik naar deze het meest benieuwd!
Al van veel producten is inmiddels een productie film te vinden maar helaas van deze nog helemaal niets. Lastig te peilen of deze net zo top gaat zijn als op film of niet. Hopen op een winkeliersdemo de komende periode want ik ben toch echt heel nieuwsgierig.
Hij staat op de schietlijst bij Burning airfield over 2 dagen. Ben ook erg benieuwd. Staat hoog op het lijstje hier.