D Dionysus VWC lid 23 dec 2019 #444 Zoooo, dit meen je niet. Ben er stil van, wat een vette prijs om te winnen zeg. Nog op mijn verjaardag ook een beter kado kan ik niet wensen. Thanks allemaal voor jullie berichtjes, VWC bedankt Mania bedankt.. IEDEREEN bedankt Hier ben ik echt super blij mee.
Zoooo, dit meen je niet. Ben er stil van, wat een vette prijs om te winnen zeg. Nog op mijn verjaardag ook een beter kado kan ik niet wensen. Thanks allemaal voor jullie berichtjes, VWC bedankt Mania bedankt.. IEDEREEN bedankt Hier ben ik echt super blij mee.
Mustang68 VWC lid 23 dec 2019 #446 Dionysus, gefeliciteerd met je prijs en met je verjaardag natuurlijk! Vet man!
omepje VWC Moderator Forumleiding 23 dec 2019 #457 Gefeliciteerd Dion, erg dikke prijs om te winnen hoor. Daar ga je je wel mee vermaken.
Arviidd VWC Moderator Forumleiding 23 dec 2019 #458 Dat is een lekker verjaardag cadeau. Gefeliciteerd!
Black Dragon VWC lid 23 dec 2019 #459 Gefeliciteerd, ook met je verjaardag! Supermooie prijs gescoord!
P pyrofan#1 VWC lid 23 dec 2019 #460 Dit is met recht een knallende verjaardag. Van harte gefeliciteerd en heel veel stookplezier.