Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker jongens, geniet ervan! Mooi om die foto's en sfeer te zien, daar kijken we met elkaar zo lang naar uit. Maak er te te gekke dagen van!

1e buit is binnen. En ontkooid en gefohnt:

Sylvester mainframe is 2020 batch dus niet afgekeurd.

attachment.php

Net in orthen geweest super geholpen door stan en liepen zelf mee naar de winkel 2 prodcuten waren er niet en heb ik netjes mijn geld voor terug gestort gekregen. Gratis compound kreeg ik de whitsling rainbow en mijn vader de dragon master.

Pff hahah heb foto's voorbij zien komen van vuurwerk langenberg, wat een rijen! Niet normaal!:handsup: Toch elk jaar weer fijn om te zien dat de traditie nog zo erg leeft!

Geen idee of ie lid is, maar ik wil trouwens de jongen die zo aardig was om zijn groepje te verlaten en met mij mee te lopen naar mijn auto heel erg bedanken voor de hulp.

Geen idee of ie lid is, maar ik wil trouwens de jongen die zo aardig was om zijn groepje te verlaten en met mij mee te lopen naar mijn auto heel erg bedanken voor de hulp.
Liefhebbers helpen elkaar, tof!
Ongelooflijk druk daar dus, wel sfeervol.

Hoe lang föhn je dat dan, en haal je ze uit de doos om de onderkant te föhnen of wat doe je?
Weleens zeiknatte zooi gehad dan? Staat ook nog eens lekker binnen, ook top nog ff.

Zo, hier maar eens het bed induiken na een gezellig avondje quizzen met wat gasten. Top2000 nog even beluisteren, alweer bijna op de helft ook. Wat gaat het hard!

En wat tof om alweer collectiefotos te zien hier. Geniet ervan iedereen. Het is begonnen!!

Hoe lang föhn je dat dan, en haal je ze uit de doos om de onderkant te föhnen of wat doe je?
Weleens zeiknatte zooi gehad dan? Staat ook nog eens lekker binnen, ook top nog ff.

Nee gewoon even het folie eraf. Paar gaatjes maken en dan een paar seconden hete lucht erin blazen en langs de zijkant. Zeiknat van binnen is niet meer te drogen. Wel paar jaar terug dat ik in de regen moest afhalen en de buitenkant nat werd.

Met name de onderzijde is van belang als het echt nat is natuurlijk, maar valt gelukkig allemaal mee dus. Lekker om zulke bakken te hebben joh, mooi feestje nu al en niet klaar dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan