Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn die sfeerbeelden al. Mijn wekker gaat over 4,5 uur om de eerste bestellingen op te halen. Hopelijk wat slaap pakken :shy:

Fantastisch om alle nachtelijke activiteit zo te zien. De sfeer zit er lekker in! Ga even een paar uurtjes liggen want over 4 uurtjes gaat de wekker. :D

lekker uitslapen en om 12 uur lekker rustig vertrekken. lekker rondkijken en genoeg voorraad in duits mee pakken. niks geen drukte :)

Heerlijk om al die foto’s weer voorbij te zien kome! De sfeer zit er goed in! Nu toch maar even proberen te slapen morgenochtend de eerste bestellingen ophalen :handsup:

Dit is echt de enige plek waar de freaks te vinden zijn. In het dagelijks leven verklaren mensen me voor gek:frusty::handsup:
Vuurwerk liefhebber is niet te beschrijven...van de folders...de knallen die je hoort door het jaar heen....de tripjes...het niet kunnen slapen....vuurwerk is een passie! Ik ben zo blij als een kind in december :)

Whoo wist niet dat er al zaken om 00:00 open gingen haha! Veel. Plezier allemaal. Kan niet wachten tot het kruit mijn neus bereikt!!

Ziet er allemaal goed uit strijders! Ik moet nog 2 daagjes werken helaas hehe....

Geniet ervan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan