Mythology Display Box [Uitloop 2023]

Ik hoop van harte dat dat geen dummy is en we dit jaar toch echt een (straat)filmpje van dit beest mogen zien hier. *hint hint*.

Nou smulpaapjes, gevonden op straat en gefilmd met een aardappel. Have fun:wink:
Oja kijken is aboneren he!

Vind hem zelf, puur afgaand op de laatste film, iets minder sterk overkomen dan verwacht. Maar de afstand en filmkwaliteit zullen daar wel een rol in spelen.

De tijd tussen de mines en de boeketten lijkt wel een stuk langer te zijn dan in de productiefilm. Persoonlijk vind ik dat jammer en had ik gehoopt dat ze soort van tegelijk afgevuurd werden.
De afstand is misschien wel iets te groot om het goed te beoordelen, maar de boeketgrootte en het type effect kunnen mij niet overtuigen.

Aha vandaar dat ze deze nooit wilde schieten... ziet er niet heel bijzonder uit. Laatste cake doet het prima maar daar is dan ook alles mee gezegd. Zal vast geen slechte box zijn maar echt super goed is die ook niet.

Ik ga een box niet volledig afschrijven op basis van 1 film van slechte kwaliteit, maar goed wel bijzonder dat deze box door de importeur zo extreem wordt gehyped en 'geheim' wordt gehouden en dat de eerste beelden wel echt mijlenver van de productvideo liggen. Daar houd je natuurlijk altijd wel rekening mee, maar dit is wel heel extreem.

Ik ben benieuwd naar beter beeldmateriaal, hopelijk krijgen we deze box aankomende tijd vaker te zien :wink:

Tempo van de laatste cake vind kk toch erg goed werken... Alleen wat klein in de boeketten, en dat vind ik in het grootste deel van de box. Met de onaanvaardbaar lange pauzes maakt het niet het spektakelstuk dat het op het China filmpje leek, beetje laffe boel.. . Eerste gedeelte is met enkel rode en dan witte blink zelfs wat saai... Maar die laatste cake blijft een kraker. Zou ik er de box om kopen? Niet met de prijzen waarvoor ie laatste weken stond sws (€139)

Tempo van de laatste cake vind kk toch erg goed werken... Alleen wat mager in de boeketten, en dat vind ik in het grootste deel van de box. Met de onaanvaardbaar lange pauzes maakt het niet het spektakelstuk dat het op het China filmpje leek, beetje laffe boel.. . Eerste cake is met enkel die rode blink zelfs wat saai... Maar die laatste cake blijft een kraker. Zou ik er de box om kopen? Niet met de prijzen waarvoor ie laatste weken stond sws (€139)
Nee voor 139 niet maar ik had hem besteld voor 82.50 en voor dat bedrag vind ik het een prima box

Had ik m vorig jaar ook voor in een actie en dat was prima geweest. Helaas was de prijs hier bij Vwoutlet dit jaar anders.

Nou heb hem geschoten en jammer genoeg kloppen de filmpjes. Burst is zacht en boeketten aan de kleine kant.

Filmpje te zien in rommetje zijn compilatie, begint rond 10:10. Toen ik hem kocht 2 jaar geleden had ik hoge verwachtingen maar die werden met elk bericht hier minder. Vind hem niet top maar ook niet heel erg slecht.

Net gezien, maar ik zie er met moeite een 25mm in, laat staan een 30mm. Ik laat deze staan komende O/N. Ben beter gewend van Magnum.

Back
Bovenaan