Mythology Display Box [Uitloop 2023]

...dus is het een mixed caliber compound...

Zo kun je het zien :tongue2: Ik had eigenlijk gehoopt dat de mines 25mm waren en de boeketten 30. Net zoals 2 cakes in de Serenity van Evolution waar de cakes op zich zelf 25mm en 30mm tubes hebben. Ik heb nu eerder het gevoel dat je tegen een 25mm box aan zit te kijken tot aan de laatste cake... dat vind ik niet mixed persoonlijk, maar enkel de laatste cake.

En anders ben ik misschien te verwend met profblokken of de Funke boxen die lekker afwisselen met calibers.

Ik vind dat je voor de prijs waarvoor hij wordt aangeboden niet echt kunt klagen. In de freak heb je hem voor 95 euro. Liever 2 van deze dan 1 tears from heaven van funke.

Heb hem ook besteld (voor 84). Ondanks dat er (nog) geen straatfilmpjes beschikbaar zijn heb ik er alle vertrouwen in dat het een topper gaat worden. Ik hoop dat we dit jaar weer welkom zijn bij de demo van Magnum zodat ik hem een keer in het echt kan bewonderen.

Ook besteld, stond afgelopen jaar ook op de lijst maar had hem geannuleerd. Nu nieuwe ronde nieuwe kansen:)

Heerlijke actie dit! Ik sta echt in de startblokken om de mythology display box aan te schaffen maar dit is echt een van de weinige compounds die niet goed op films staat. Kunnen jullie mij, en wellicht anderen overtuigen?

Heerlijke actie dit! Ik sta echt in de startblokken om de mythology display box aan te schaffen maar dit is echt een van de weinige compounds die niet goed op films staat. Kunnen jullie mij, en wellicht anderen overtuigen?

Kneitergoede bak, één van de artikelen die heel veel bij ons is ingekocht. Zegt genoeg denken we zo!

Is nou iets later dan voorgaande vragen, heeft iemand hier in de tussentijd al een (nieuwe) video van gevonden? Al moet ik zeggen dat ik hem zonder goed filmpje waarschijnlijk alsnog bestel wat een bak. :shocked:

Een bewerking zo'n week later, ik zie nu opeens dit: https://www.youtube.com/watch?v=Ynmc1d6ddbE filmpje op youtube staan met zowel goed geluid als een uitgezoomed beeld.

Terwijl het in maart is geupload had ik deze nog niet gezien, hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Laatst bewerkt:
Misschien dat een insider dit weet, gaat deze op de demo (31 aug of 7 sept) geschoten worden?

Back
Bovenaan