Mythology Display Box [Uitloop 2023]

Ook naar deze box heel erg benieuwd. Klinkt op de films die bekend zijn erg lekker, effecten spreken mij ook aan. Benieuwd naar echte beelden of live ervaring!

Kneitergoede bak, één van de artikelen die heel veel bij ons is ingekocht. Zegt genoeg denken we zo!

Ik vraag me dan toch af waarom deze box niet is geschoten op de demo? Zou het om dezelfde reden zijn als de Rainbow Chry? Die box presteert totaal anders dan wat we op de eerste demo filmpjes te zien kregen en dan bedoel ik dit niet in positieve zin. Zou de Mythologie Display Box om diezelfde reden niet geschoten zijn op de demo?

Het lijkt me als je iets in huis hebt wat een:
Kneitergoede bak
zou zijn, je je publiek en klanten wil enthousiasmeren om voor deze cakebox te gaan. Dus ik vraag me echt af waarom deze niet is geschoten op de demo? Hij ligt gewoon in de bunkers... Ik kan maar één reden bedenken en dat is om dezelfde reden als bij de Rainbow Chry (en als ik dit mis heb zal ik dat ook zeker toegeven).

Zou Magnum Vuurwerk hier een reden voor kunnen geven?

Het lijkt me logisch dat je je verwachting altijd íets moet bijstellen tov een China-filmpje, of sample filmpje. Het geluid in de productfilm is ontzettend gepimpt, dat hoor je al wel aan burst van lanceren en bombette spreiding. Dat bv de vulling van de eerste red blink boeketten mager is, zie je op de film ook al wel. Wat essentieel is voor het wow-effect is in het 2e gedeelte dat triple crackling effect; 2 in de mine, en 1 in de lucht. En let daar ook op, dat de time rain vulling van de boeketten ook niet gigantisch is hè. Het is meer de combi die het hem doet. In het echie is dat wat het hem moet doen, die dikke boem de hele tijd zijn we toch ervaren genoeg om te relativeren?

Maar helemaal mee eens dat je als importeur gewoon open kaart moet durven spelen, opvolging aan je uitspraken moet geven, en zo'n bak gewoon moet schieten. Doe het anders nog ff ergens op eigen terrein, en upload het filmpje. Heb je een hardloper, of kopen we iets anders van Magnum; kwaliteit keus genoeg.

Ik vraag me dan toch af waarom deze box niet is geschoten op de demo? Zou het om dezelfde reden zijn als de Rainbow Chry? Die box presteert totaal anders dan wat we op de eerste demo filmpjes te zien kregen en dan bedoel ik dit niet in positieve zin. Zou de Mythologie Display Box om diezelfde reden niet geschoten zijn op de demo?

Het lijkt me als je iets in huis hebt wat een: zou zijn, je je publiek en klanten wil enthousiasmeren om voor deze cakebox te gaan. Dus ik vraag me echt af waarom deze niet is geschoten op de demo? Hij ligt gewoon in de bunkers... Ik kan maar één reden bedenken en dat is om dezelfde reden als bij de Rainbow Chry (en als ik dit mis heb zal ik dat ook zeker toegeven).

Zou Magnum Vuurwerk hier een reden voor kunnen geven?

Ik sluit me hier bij aan. Ik vermoedt ook dat de box niet brengt wat het ongeveer zou moeten brengen. Ik heb hem al besteld eerder in het jaar en ben daar okay mee. Je kan niet altijd winnen als je gokt. We gaan het 1 januari meemaken als de eerste filmpjes opduiken denk ik. Hopelijk hebben we het bij het verkeerde eind :)

Heeft Magnum inmiddels al een productie video van deze doos? Heb m ook wederom besteld en ben wel benieuwd naar een recent gemaakt filmpje hiervan :)

Blijft wel erg stil qua beeld materiaal

Heb zo’n donkerbruin gevoel dat dit de flop van het jaar gaat worden.

Heb hem op de gok gekocht begin van het jaar in de hoop dat er gaande weg in het jaar wel een winkelier of importeur de ballen had om deze gewoon te schieten tijdens een demo of iets dergelijks.

Ik vind de communicatie vanuit Magnum ook wel heel bijzonder, o.a. op Facebook, wat betreft deze box

Heb zo’n donkerbruin gevoel dat dit de flop van het jaar gaat worden.

Heb hem op de gok gekocht begin van het jaar in de hoop dat er gaande weg in het jaar wel een winkelier of importeur de ballen had om deze gewoon te schieten tijdens een demo of iets dergelijks.

Ik vind de communicatie vanuit Magnum ook wel heel bijzonder, o.a. op Facebook, wat betreft deze box

Ik ga die vermoeden ook langzaam krijgen, deze box krijgt nergens echt aandacht, wordt nergens tot nu toe geschoten en als je er om vraagt dan krijg je als reactie te horen dat deze maar door een beperkt aantal winkels verkocht wordt en daarom geen aandacht krijgt, vind dat een beetje vreemd inderdaad

Één filmpje zou een wereld van verschil kunnen maken Magnum. Kan me niet voorstellen dat er geen ander beeldmateriaal is, er zijn tenslotte 12 maanden extra overheen gegaan :rolleyes:

Ik vind op het geluid na de product video gewoon geloofwaardig overkomen hoor. De effecten en grootte ervan zijn prima te doen voor normale productie toch!? Nu voegt het ritme van het geluid wel een geweldig extra effect toe dus ik hoop (aangezien ik deze gekocht heb) dat je dit wel enigszins te horen krijgt in de straat.

Back
Bovenaan