Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat ziet er toch echt niet slecht uit! Helaas wel lange pauzes maar die zijn op te lossen
Nee voor 139 niet maar ik had hem besteld voor 82.50 en voor dat bedrag vind ik het een prima boxTempo van de laatste cake vind kk toch erg goed werken... Alleen wat mager in de boeketten, en dat vind ik in het grootste deel van de box. Met de onaanvaardbaar lange pauzes maakt het niet het spektakelstuk dat het op het China filmpje leek, beetje laffe boel.. . Eerste cake is met enkel die rode blink zelfs wat saai... Maar die laatste cake blijft een kraker. Zou ik er de box om kopen? Niet met de prijzen waarvoor ie laatste weken stond sws (€139)
Nou heb hem geschoten en jammer genoeg kloppen de filmpjes. Burst is zacht en boeketten aan de kleine kant.
Nee wat raar, lijkt wel zo. Heb niks gefilmd dit jaar, na een flinke enkel verstuikingen alleen maar genoten van het vuurwerk.Had hier onder het filmpje moeten staan zie helaas niks