Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
...dus is het een mixed caliber compound...
Ik vind dat je voor de prijs waarvoor hij wordt aangeboden niet echt kunt klagen. In de freak heb je hem voor 95 euro. Liever 2 van deze dan 1 tears from heaven van funke.
Heerlijke actie dit! Ik sta echt in de startblokken om de mythology display box aan te schaffen maar dit is echt een van de weinige compounds die niet goed op films staat. Kunnen jullie mij, en wellicht anderen overtuigen?
Kneitergoede bak, één van de artikelen die heel veel bij ons is ingekocht. Zegt genoeg denken we zo!
Ja maar juist een waar dus weinig van echt bekend is. Ben wel benieuwd naar de reden waarom die dan zo goed ingekocht is, ondanks de matige promotie,��
Daar heb ik dezelfde vraag gesteld.Bekijk het enthousiasme in het artikeltopic en dan snap je waarom! Zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?58259-Mythology-Display-Box
Daar heb ik dezelfde vraag gesteld.
Misschien dat een insider dit weet, gaat deze op de demo (31 aug of 7 sept) geschoten worden?
Had in de shoutbox al de datums van de afgegeven vergunningen in Biddinghuizen doorgegeven. Als het goed is gaan deze 'besloten' demo's gewoon door.Geen demo helaas.