China Böller B - Thunder Crackers

Geweldig spul, al gooiend gaat 't lontje vaak uit. Maar behalve mooie uiterlijk, goede knal, lont is superstrak, en die snippers...oh oh die snippers!

Laatst bewerkt:
Erg leuke rotjes van Katan, hier ook op de valreep nog wat slofjes van kunnen bemachtigen.
Hoop dat ze er volgend jaar weer zijn dit is voor de nostalgische pyro's onder ons een must-have.
Katan1.jpg

Erg genoten van deze knallers, waar ik het meest van genoten hebt is dat ik wat aan diverse oudere personen heb geven hun reacties waren priceless. Bracht bij hun leuke herinneringen op, zelf de personen die niks afsteken staken het af. Wat een stukje nostalgie, jeugd sentiment kan betekenen.

IMG_20200101_105040.jpgIMG_20200101_105054.jpg
IMG_20200101_105028.jpg
Resultaat na 2sloffen katan bollerB
En ee slof katan boller D.
Voor mij het product van afgelopen jaar wisseling!!!

Heerlijke knallers. Zoals eerder vermeld, ze gaan snel uit als je ze gooit, dus was het weer ouderwets gooien als het lontje bijna naar binnen gaat. Veel reacties van vrienden over "poahhh, rotjes van vroeger" en zelfs niet liefhebbers die er toch even een paar moesten afsteken terwijl ze al 10 jaar geen vuurwerk meer gekocht hadden. Wereld zet van Katan!

Hier hebben wij ons heel goed mee vermaakt, wat een snippers :D Zo mooi, terug in de tijd met rotjes van Katan. Wie had dat gedacht :applause:

Aankomend jaar meer van dit graag.

Wat een kwaliteit zeg. Enorm van genoten om deze rotjes te stoken. Uiterlijk was uiteraard al dikke prima, maar ook de kwaliteit van perfect en zelfs een goede knal. Dikke, dikke complimenten aan Katan.

Er zouden meer knallers van deze kwaliteit op de markt moeten komen. Een hogere prijs is niet erg. Dat betekent dat de jeugd er minder mee zal gaan klooien aangezien die minder geld ervoor over hebben dan de liefhebbers die er normaal mee omgaan.

Zelf heb ik gelukkig een pak bewaard voor volgend jaar. Het zijn namelijk erg leuke knallers.

Beste knaller van NL ook het uiterlijk is een pluim waard! Gaf mij weer een nostalgisch gevoel bij het afsteken van deze knapen! Voor mij was het meer dan zijn geld waard!

Heerlijk dat grijze lontje!
chinaboller3.jpg

Structuur als vanouds!
chinaboller2.jpg

Snippers van 4 a 5 pakjes!
chinaboller1.jpg

ook nog een half pak bewaard echt top dingen, dat grijs lont brande mooi relext weg, maar knal wel erg divers van redelijke tot een goede knal. snipperde weer ouderwets, katan toch weer wat moois neer gezet

met de grijs lont al veel ervaring mee, toen nog grijs normaal was, ja je moet wel behoorlijk op laten branden en dan weg gooien weinig aan de hand te snel weg gooit kans heel groot dat ie uit gaat dat is nadeel van grijs lont

Back
Bovenaan