vuurwerkboy023
VWC lid
Kan je mij een pm sturen waar die voor die prijs word aangeboden?
Driesprong
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan je mij een pm sturen waar die voor die prijs word aangeboden?
Heeft het iets minder hippe broertje hier een omlabeling van? Ben hem nog niet tegen gekomen.
Zelf even aan magnum nagevraagd
De mythology display box betreft 122 shots mix tussen 25 en 30mm met 2kg kruit!
Kan dit og toegevoegd worden aan start topic
Ik heb alle 4 pagina`s afgezocht, maar heb ik wat gemist of is hiervan al productie geschoten en kan ik gewoon de beelden en reacties daarop, niet in dit topic vinden?
Iedereen hier is vast niet zo naïef om zijn enorme enthousiasme op slechts alleen zo’n China filmpje te basseren, dus waar vindt ik op dit moment geloofwaardigere info omtrent dit artikel?
Denk dat ik deze er bij ga bestellen na de dikke waaiers van evo en vwt afgelopen jaren wil ik wel eens een uitstapje maken om te zien of deze me bevalt![]()
Weet je wat het is... de Chinees zal bij een sample altijd secuurder te werk gaan, maar hoe groot het verschil is, als dat er al is, weet je van te voren niet. Wel is het zo dat als je bij een fabriek flinke aantallen afneemt, en een jarenlange relatie opbouwt, de productie er dichter bij zit. En Broekhoff heeft die slagkracht. Dat hebben ze de afgelopen jaren wel bewezen met... tja eigenlijk zon beetje alle producten.
Wel filmen he buurman![]()
Ja ik ga proberen dit jaar idd proberen wat meer op video te krijgen vind t toch wel leuk om ff terug te zien![]()