Mystery Potje [Uitloop]

mee eens torrr, en ookal zou er een vlaggentje uit komen, leuk toch, maar nu even serieus, ze hebben in de paar eerste posten gezecht dat het een grootse uitwerking heeft, dus, ik ga heb gewoon proberen, jullie toch ook?

mee eens torrr, en ookal zou er een vlaggentje uit komen, leuk toch, maar nu even serieus, ze hebben in de paar eerste posten gezecht dat het een grootse uitwerking heeft, dus, ik ga heb gewoon proberen, jullie toch ook?

Misschien is het dan wel een vlag + wimpel! :D

Origineel idee. Of niet? Vroeger toen ik jong was (papa vertelt..) was nagenoeg elke vuurwerkaankoop een mystery... Pakket of losse pot, met of zonder fantastische omschrijving, het was altijd afwachten wat het werkelijke effect was :D

Nu veel vuurwerk vooraf al via filmpjes te zien is of er minimaal een enigszins juiste omschrijving voorhanden is, trekt dit natuurlijk de aandacht. Ben er zelf eigenlijk wel nieuwsgierig naar, en er ook bevattelijk voor! De opzet van Lesli werkt dus wel.

Ik hoop dat de boeketten een beetje te vergelijken zijn met die van El Nino.
Het zou wel heel erg vet zijn als er een vlaggetje met 'BOEM' of 'HAHA' uit zou komen! :P

Ik ga hem ook zeker bestellen en filmen!

wat er ook gebeurt als ik een winkel selecteer kan ik de pot niet meer vinden, iemand een winkel waar hij WEL in het assortiment zit??

ik weet dat het een multushot is, was ook een beetje bedoeld als een grap. dmen, ikzelf ben wel benieuwd, hoop eigenlijk stiekem op een mine ala vette marja.

Als je in het topic van de folders van Lesli kijkt, zie je dat als je voor 15 december de mystery pot besteld dat je dan 5 euro korting krijgt.
Dus je hebt de code niet eens nodig!

Zie topic: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=18267

Ik ga hem in ieder geval bestellen, en ik denk dat ik hem ook ga filmen.

Die 5 euro korting krijg je door de code in te voeren bij je bestelling anders betaal je gewoon de prijs die de folder aangeeft.
Het Mysterypotje is enkel via www.vuurwerkplanet.nl te bestellen.
Dus je heb wel degelijk de code nodig.

Zie hieronder wat ik moest plaatsen van Lesli vuurwerk:

Ja hoor, beste members van VWC.

Hier is speciaal voor jullie de code die jullie kunnen gebruiken voor het bestellen van het MYSTERYPOTJE

Een uiterst geheime verpakking met uiterst explosieve inhoud!
Alleen voor onze vaste klanten. 

Met de code TMP1210LV krijg je dikke korting op vuurwerkplanet.nl 

Vertel het door aan mensen van wie jij vindt dat ze echte vuurwerkliefhebbers zijn, want zij zullen deze pot op waarde kunnen inschatten!

Dus alleen voor de echte liefhebbers, durf jij het aan

Als jij weet waar en op welk moment in 't bestelproces je 't moet invoeren, dan kúnnen we die code tenminste gebruiken. Want op dit moment komt er nergens een vakje voor code in beeld, en ook via het couponcode-scherm werkt het niet.

Vraag anders Lesli daar eens opheldering over.

Bij http://www.pronkvuurwerk.nl/index.p...d=1426&zenid=2h41fh43btcfipmu8ejob96ncgjcq84i hebben ze hem ook te koop voor 9.99 zonder code dus hij is niet alleen via vuurwerkplanet te vekrijgen.
Of ik moet er helemaal naast zitten qwa pot. Dan mijn excuses hiervoor.
Alleen hier noemen ze hem de black box?

Nee, je zit er niet mee mis, het is het mysterypotje!! vreemd!!
Maar om te bestellen via vuurwerkplanet heb je de code nodig.

Zal ook dit eens navragen!!

Wij zijn ook een verkooppunt van Lesli en wij mogen dit product verkopen mits besteld bij vuurwerkplanet en een enkele in de losse verkoop omdat er een bepaalde oplage van is.

Wij zijn ook een verkooppunt, maar bij ons staat hij ook gewoon in de vuurwerkfolder. Dus hij is niet alleen maar online te bestellen...

En nu weet ik nog niet waar ik die code in moet vullen. Zeer jammer, aangezien ik er toch wel een of meerdere wil bestellen...

Back
Bovenaan