Vuurwerkhal.nl Rijswijk vragen?

Vraagje, als je via de site zou bestellen en betaald komt er dan een keuze menu om de afhaaltijd te kiezen.

Dus simpel gezegd kan je de tijd zelf kiezen?

Ja, je kan zelf de tijd bepalen, als je maar op tijd besteld.
Is een tijdvak vol dan moet je een andere tijd uitzoeken.

Groeten Frits

Wat mij wel opvalt Frits is dat als je besteld hebt en je een dag later via je mailbox gaat kijken naar je order de webpagina weergeeft beheerder login?

Of is het niet meer mogelijk om je order te zien na 1 dag.

gr

Ik heb een vraag....
Ik wil ook mn vuurwerk kopen in de voorverkoop.
Maar wat zie ik. Al het gratis vuurwerk is nu al uitverkocht.
Klopt dat? of is het gewoon een foutje op de site?????

grtz

Ik heb een vraag....
Ik wil ook mn vuurwerk kopen in de voorverkoop.
Maar wat zie ik. Al het gratis vuurwerk is nu al uitverkocht.
Klopt dat? of is het gewoon een foutje op de site?????

grtz

Zij staan op UITVERKOCHT om te voorkomen dat u ze besteld.

:wink:

Wat mij wel opvalt Frits is dat als je besteld hebt en je een dag later via je mailbox gaat kijken naar je order de webpagina weergeeft beheerder login?

gr

gr

Hallo chinese vaas,

Deze vraag is via mail al binnengekomen en er wordt komende dagen antwoord opgegeven.

Het gratis vuurwerk dat is uitverkocht komt omdat ik er artikelen van heb gemaakt in de website en als ik daar voorraad van zou invoeren kunnen jullie dat gratis bestellen, iets dat ik helaas voor jullie wil voorkomen.
Als je besteld zie je rechts in de winkelwagen de gratis artikelen erbij komen.

Groeten Frits.

Hoi Frits,

Allereest even een bedankje voor de folder en de bijbehorende brief die ik vandaag per post heb gekregen, ik heb echter een vraag wat betreft de persoonlijke kanscode met altijd prijs voor vaste klanten ( leuk initiatief ) : ik toets mijn code in en krijg dan de vermelding dat de actiecode onjuis is ??

Hoi Frits,

Allereest even een bedankje voor de folder en de bijbehorende brief die ik vandaag per post heb gekregen, ik heb echter een vraag wat betreft de persoonlijke kanscode met altijd prijs voor vaste klanten ( leuk initiatief ) : ik toets mijn code in en krijg dan de vermelding dat de actiecode onjuis is ??

Hoi Torrr,

Heb je alles in hoofdletters en heb je de spaties ook gebruikt?
Bij 999 van de 1000 mensen gaat het goed en als het je echt niet lukt neem je de code gewoon mee als je het vuurwerk komt ophalen, dan is het ook nog een verrassing wat je gewonnen hebt.

Groeten Frits

Torrr,

Toeval of niet ik heb het ook dat er linksboven in komt te staan van: doet het niet. maar als ik dan op vorige klik komt mijn lijstje weer terug met een gratis raider er opeens bij.

Was weer super, volgens mij werken er wel een aantal mensen die hier oowk rondhangen :D

Alles wat ik had besteld, kreeg ik gelukkig ook :D

Kon ook tevreden zijn, erg fijn die grote "boodschappen" tas voor je vuurwerk beter dan die grote plastic zaken.

hallo frits
wanneer gaat de site www.vuurwerkhal.nl weer online?? en wanneer opent de webshop?
ook las ik in de nieuwsbrief dat jullie een aantal leuke acties hebben dit jaar voor vaste klanten. hoe defineren jullie vaste klanten. Ikzelf kom namelijk pas voor het tweede jaar bij de vuurwerkhal en een heleboel andere mensen al jaren. genoeg vragen dacht ik zo om dit topic weer wat leven in te blazen

alvast bedankt voor de antwoorden

hallo frits
wanneer gaat de site www.vuurwerkhal.nl weer online?? en wanneer opent de webshop?
ook las ik in de nieuwsbrief dat jullie een aantal leuke acties hebben dit jaar voor vaste klanten. hoe defineren jullie vaste klanten. Ikzelf kom namelijk pas voor het tweede jaar bij de vuurwerkhal en een heleboel andere mensen al jaren. genoeg vragen dacht ik zo om dit topic weer wat leven in te blazen

alvast bedankt voor de antwoorden

Wij hopen komend weekend weer online te gaan met de website en rond 24 november met de webwinkel.
Alle klanten die in ons bestand staan( minimaal 1x in de laatste 4 jaar in de voorverkoop zijn geweest) krijgen dit jaar iets gratis ongeacht of ze dit jaar vuurwerk kopen.
Zeker in deze economisch mindere tijden lukt het niet iedereen om dit jaar weer vuurwerk te kopen. Veel mensen zitten zonder werk en/of voor hoge kosten en om deze mensen die vaak al vele jaren trouwe klant zijn toch nog een oud en nieuw gevoel te geven, geven wij dat vuurwerk weg.

oke goed nieuws over de nieuwe site.
En een nobele actie naar de klanten toe. Waar vind je in deze tijd nog winkeliers die zo met hun klanten begaan zijn. Ik kijk uit naar de nieuwe webshop,acties,demo en alles wat erbij hoort!

Wij hopen komend weekend weer online te gaan met de website en rond 24 november met de webwinkel.
Alle klanten die in ons bestand staan( minimaal 1x in de laatste 4 jaar in de voorverkoop zijn geweest) krijgen dit jaar iets gratis ongeacht of ze dit jaar vuurwerk kopen.
Zeker in deze economisch mindere tijden lukt het niet iedereen om dit jaar weer vuurwerk te kopen. Veel mensen zitten zonder werk en/of voor hoge kosten en om deze mensen die vaak al vele jaren trouwe klant zijn toch nog een oud en nieuw gevoel te geven, geven wij dat vuurwerk weg.

Ondanks dat het uiteraard deels een publiciteits stunt is en ik deels mijn steentje bijdraag door weer een grof bedrag bij jullie t besteden ben ik toch wel blij met deze actie..

Klanten binding spreekt mij altijd wel aan!

Met de website online bedoel je dat daar ook ass etc gedeeltelijk of misschien zelfs helemaal op staat?

Back
Bovenaan