Mystery Potje [Uitloop]

Ja indd. Ben eigenlijk wel benieuwd naar een filmpje :), maar eigenlijk ook weer niet. anders is het geen mystery potje meer :D......

Wel een grappige tails, Maar of ik hem weer koop is toch de vraag !

Nope, want volgend jaar is het geen mystery potje meer hahaha.

Toch vond ik het best een leuke cake met aparte kleuren en met een behoorlijk harde burst en het mystery is nu eindelijk opgelost :p

Nope, want volgend jaar is het geen mystery potje meer hahaha.

Toch vond ik het best een leuke cake met aparte kleuren en met een behoorlijk harde burst en het mystery is nu eindelijk opgelost :p

Ik vond hem niet echt spetterent als je het aan mij vraagt :)

Edit Pyroboy: En waarom vond je dat? Als je je standpunt uitlegt kunnen andere leden er ook wat mee:)

Laatst bewerkt door een moderator:
heb het potje ook gekocht.

vond het een erg mooi potje!

natuurlijk heb ik hem ook gefilmd:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(afgestoken op een open locatie (burst is veel beter dan op film ))

jammer dat die maar 1 malig is :cry: , heb er 14,95 voor betaald maar is die zeker waard :wink:!

--pyro99

wow wat een misterie, de normale consument koopt ook een cake in de winkel, zonder te weten wat het doet.

wohoh.. wat een cake..

heb het potje ook gekocht.

vond het een erg mooi potje!

natuurlijk heb ik hem ook gefilmd:

movie

(afgestoken op een open locatie (burst is veel beter dan op film ))

jammer dat die maar 1 malig is :cry: , heb er 14,95 voor betaald maar is die zeker waard :wink:!

--pyro99

mooie kleuren hoor in je filmpje.

dankje voor delen

Ik vond hem niet echt spetterent als je het aan mij vraagt :)

Edit Pyroboy: En waarom vond je dat? Als je je standpunt uitlegt kunnen andere leden er ook wat mee:)

Een duits potje van 3,99 iets mooier is :D.
Maja voor nederlands vuurwerk gaat het nog...

Had hem ook, was best nieuwsgierig ernaar. Vond hem wel leuk was best verrast. Zeker voor 14,95 met actie code goedkoper. Het is geen pot voor 12 uur maar wel leuk voor in de vooravond. Als ie dit jaar er nog is en de zelfde prijs haal ik hem zeker weer. Alleen moet men opletten met die uitklappootjes dat ze goed uitgeklapt zijn.

Ik had er stiekem toch wel iets meer van verwacht. Vond opzich niet verkeerd en net zoals jonsdj zegt: leuk voor in de vooravond.

Is dit nou het potje waar al die ophef over is geweest.
Ik had toch wel wat meer actie verwacht als men zo mysterieus over iets is.

Ik vind dit weer een echte Lesli stunt die nergens om gaat!
Oke ze hebben een hoop opheff gemaakt en daardoor zijn ze net dat beetje bekender geworden!
Verder is het potje nix bijzonders ook niet voor de prijs van 15 of 10e!

ziet er best leuk uit licht er een beetje aan wat je nog meer afsteekt
voor het geld kun je er niks van zeggen en lesli is over het algemeen te duur met veel dingen vondt dit nog wel gaan voor lesli begrippen dan

Heb normaal niks geen sier (oke wat 2" siershells), maar was nu wel heel erg nieuwsgierig en vond em zeker de 10 euro waard. Mooie aparte kleuren. Niet die standaard kleurencombinaties zeg maar.

Ik blijf erbij dat ik dit een super goede actie vind om merchandise gebied:)
Je ziet maar hoeveel, zelfs liefhebbers, nieuwsgierig zijn geraakt en zo'n ding hebben gekocht, laat staan de gewone leek!
Leuke actie, en na de ervaringen gehoord te hebben denk ik dat het een geslaagde actie is geweest:)

Back
Bovenaan