Mystery Potje [Uitloop]

Ik blijf erbij dat ik dit een super goede actie vind om merchandise gebied:)
Je ziet maar hoeveel, zelfs liefhebbers, nieuwsgierig zijn geraakt en zo'n ding hebben gekocht, laat staan de gewone leek!
Leuke actie, en na de ervaringen gehoord te hebben denk ik dat het een geslaagde actie is geweest:)

Zeker een goede actie!
Ik vind dit een van de Lesli potten met de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Kleuren waren erg helder, boeketten redelijk groot, knallen best hard en voor een 16 shots pot duurde hij best lang.
Als hij volgend jaar weer voor een tientje te koop is, dan koop ik hem meteen!

Had dit topic dacht ik nog niet doorgelezen.
Aan mijn posts te zien dus blijkbaar weer wel...

We zijn weer uit de oud en nieuwroes allemaal.

Dus ik vraag mij zo af wat jullie nu van dit potje vinden?

Als je er een paar tegelijk afsteekt dan is het wel wat. Maar zo mistirieus als men bij Lesli deed overkomen vind ik dit niet.:p

Mijn verwachten waren eigenlijk zo:

Man wat voor cake zal het zijn? een mine cake? een mooie knalcake? zal het een cake zijn die alles gelijk leegschiet?

Maar het is dus een mooie siercake

De voorraad van de mystery potje die nog over zijn zullen door Lesli vuurwerk in de losse verkoop worden verkocht en op=op.
Er zullen niet meer ingekocht worden door Lesli vuurwerk.

De voorraad van de mystery potje die nog over zijn zullen door Lesli vuurwerk in de losse verkoop worden verkocht en op=op.

Kijk dat is dus mijn kans om het mystery potje eens te proberen...afgelopen jaar ben ik er helaas niet aan toegekomen namelijk :D

Ik vind dit weer een echte Lesli stunt die nergens om gaat!
Oke ze hebben een hoop opheff gemaakt en daardoor zijn ze net dat beetje bekender geworden!
Verder is het potje nix bijzonders ook niet voor de prijs van 15 of 10e!

als je nu gewoon kijkt, naar hoeveel mensen nieuwschierig zijn geworden, hoe ze vol spanning hebben gewacht, wat er nu in het mistery potje zat, dan kun je je daar toch wel een beetje in mee leven...

en zeg nu zelf, zo'n heel slechte pot is het niet!
hij kost maar 10 euro!

Laatst bewerkt:
ik vond hem wel leuk hoor, 10euro is voor mij wel 3 uur werken maar zo moet je niet denken tijdens o&n maar ik vond hem wel 10 euro waard.

Beetje een topic bump maar mijn dealer verkoopt deze dit jaar weer, hij had deze 2 of 3 jaar geleden ook in het assortiment, dat was 1 malige. Nu ziek ik precies dezelfde foto staat van de cake en geen omschrijving van de cake voor 4,95.

Back
Bovenaan