Mystery Potje [Uitloop]

ook al doet dit potje het ruk, vind het wel weer geniaal hoe Lesli keer op keer de tongen los weet te maken met hun marketing ideeen. ken geen andere importeur die zo bezig zijn met innovatie en dit ook over weet te brengen..

Lesli weet inderdaad marketing technisch goede dingen neer te zetten. Maar echt innovatief vind ik ze zeker niet; er zijn genoeg importeurs die innovatiever bezig zijn. Lesli weet gewoon dankzij goede marketing zelfs van slechte producten nog iets te maken wat verkoopt.

Je krijgt hem gratis bij je bestelling voor 15 december via de webwinkel van Lesli.
Dus kopen is er niet bij.:)

Dit (vetgedrukte) staat er op de site vuurwerkplanet.nl, dus blijkbaar is tie wel te bestellen... Nu alleen de actiecode nog :rolleyes:

Top Secret
Knalharde aanbieding

Alléén voor onze vaste vuurwerkklanten. Speciaal samengesteld. Een zeer geheime verpakking. Een zwarte doos met een explosieve inhoud. Je weet echt niet wat je ziet. Maar da’s nou precies de lol.

The Mystery Pot is met onderstaande code te bestellen. Op vuurwerkplanet.nl Voor maar EUR 14,95 krijg je een luchtshow die niemand in de buurt je nadoet.
Dé vuurwerksurprise van 2010. Waanzinnig gaaf. Maar op = op.
Jammer voor je buurman.

Heb je de actiecode weten te bemachtigen?
Bestel dan snel de Mystery Pot voor de vriendenprijs van EUR 9,99!

The Mystery Pot is met onderstaande code te bestellen. Op vuurwerkplanet.nl Voor maar EUR 14,95 krijg je een luchtshow die niemand in de buurt je nadoet.
Dé vuurwerksurprise van 2010. Waanzinnig gaaf. Maar op = op.
Jammer voor je buurman.

Waar is onderstaande code?

staat trouwens voor de €14,95 ook niet in de webshop

edit: o jawel, onder 't kopje "..."

Kan VWC ook de actiecode verstrekken? Scheelt weer wat schade als 't niks is.

Laatst bewerkt:
Om jullie het een en ander duidelijk te maken over het mysterypotje is als volgt,

1. Er zijn inderdaad flyers uitgedeeld in de goedybags die wij na afloop van de demo kregen.
Maar niet met de bedoeling om deze te publiceren maar meer om aan de winkeliers te laten zien hoe dit in praktijk gaat worden.
Alle genodigden waren die avond winkeliers.
2. Lesli vuurwerk zal Flyers in de omloop brengen met actiecode zodat je deze kan bestellen.
3. De prijs is €14,95 en met actiecode €.9,95.
4. Lesli vuurwerk is op dit moment bezig om alles inwerking te stellen dat jullie deze kunnen bestellen.
5. Over 2 weken zijn de folders klaar voor de winkeliers en dan zal er wel meer duidelijkheid zijn over het te bestellen van dit artikel.
6.Ik zal Lesli vuurwerk benaderen en voor jullie leden van VWC nadere berichtgeving en opheldering vragen.
7. Het wordt een gelimiteerde oplage en geen massa product

Ik hoop dat door deze mededeling eventueele speculaties omtrent de Mysterypotje zoals hierboven in de verwijderde posten die niks toevoegen even tot rust zijn gekomen.

Nadere Info Volgt

Laatst bewerkt:
Ja hoor, beste members van VWC.

Hier is speciaal voor jullie de code die jullie kunnen gebruiken voor het bestellen van het MYSTERYPOTJE

Een uiterst geheime verpakking met uiterst explosieve inhoud!
Alleen voor onze vaste klanten. 

Met de code TMP1210LV krijg je dikke korting op vuurwerkplanet.nl 

Vertel het door aan mensen van wie jij vindt dat ze echte vuurwerkliefhebbers zijn, want zij zullen deze pot op waarde kunnen inschatten!

Dus alleen voor de echte liefhebbers, durf jij het aan.

ik wil hem bestellen, maar het is zo een groot mystery dat ik hem niet op de site kan vinden.

Edit: wel gevonden maar ik kan hem alleen voor 15 euro bestellen en ook niet tijdens het afhandelen van mijn bestelling die code invoeren. Misschien heeft iemand een wat beter uitleg hoe ik die code kan invoeren, vind die 5 euro best de moeite namelijk.

Laatst bewerkt:
ik wil hem bestellen, maar het is zo een groot mystery dat ik hem niet op de site kan vinden.

Edit: wel gevonden maar ik kan hem alleen voor 15 euro bestellen en ook niet tijdens het afhandelen van mijn bestelling die code invoeren. Misschien heeft iemand een wat beter uitleg hoe ik die code kan invoeren, vind die 5 euro best de moeite namelijk.

De meeste webshops zijn nog gesloten omdat er nog update's moet worden uitgevoerd en dat zal de reden zijn dat het mysterypotje ook nog niet verwerkt is.
Probeer het later eens, zal hier ook over informeren.

Marco

bedankt, ik had hem wel gevonden op de website voor 15 euro. Maar die code kon ik nergens invoeren. Maar als ik het lees moet ik nog even geduld hebben, wat best moeilijk is.

Dit is een goede actie van Lesli!
Veel mensen zullen hem gaan kopen, denk ik zo.

Trouwens, nog ruim 8 weken en dan is het weer zover!

komt er hier niet in zolang ik het efefct niet weet.
voor het zelfde geld zijn het crackling tails.
of is alles gelogen steek je hem aan en komt er een vlaggetje uit waar op staat: grapje.

Lesli ook als alle klanten ze zouden aanklagen voor misleiding en geldklopping :wink:

Waarom dat? Men neemt toch gewoon zelf de gok? Dit is hetzelfde idee vind ik als dat je op de markt wel eens tegenkomt. Dan kun je ook wel eens 10 tassen met ingepakte cadeautjes kopen voor weinig. En dan waagt men ook gewoon een gokje voor de lol. Ik moet het nog zien gebeuren dat dan al die markt klanten die marktkoopman aan gaan klagen...Ik vind het een spannend ding. En daar koop ik hem dan ook voor, niet speciaal voor het onbekende effect.
Ik zal mij krom lachen als er echt alleen een vlaggetje uit zou komen. Dan heeft ie ook meteen de titel "Novelty van het Jaar 2010" van mij te pakken :D

Er hoeft maar eentje tussen te zitten die pissig genoeg wordt van een vlaggetje van €15 en Lesli kan negatief in het nieuws komen :wink: dat risico zullen ze echt niet nemen.

Er hoeft maar eentje tussen te zitten die pissig genoeg wordt van een vlaggetje van €15 en Lesli kan negatief in het nieuws komen :wink: dat risico zullen ze echt niet nemen.

Jongens niet zo veel ophef, discussie van niets een vlaggetje is het niet.
Het zal jullie verbazen en ja ik heb deze al mogen aanschouwen op de freakavond, maar eerlijk gezegd kan ik hem moeilijk terughalen omdat ik zoveel producten heb gezien die avond.

Maar als ik denk dat ik het goed heb zal dat een WAUWWW effect geven.

ik moet hartelijk lachen om sommige reacties hier, denken jullie nou echt dat zo'n grote importeur zijn naam te grabbel zou gaan gooien met zoiets :cool: Ik zou zeggen dat als je het kan missen, want ik kan niet in de leden hun beurs kijken, dan zou ik hem voor die paar euro zeker aanschaffen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan