MJB cake

Hier is mijn filmpje van de MJB cake, ik ben van mening dat het een mooie cake is maar heeft mij persoonlijk niet heel overtuigd, ik vindt de Insane spectaculairder over komen. Ik had er meer van verwacht persoonlijk.

Hij is zo als op de demo,s , ziet prima uit ,:thumbup: het is geen funke wat sterren in je tuin belanden.

Men vergeet gewoon dat dit een 40 SHOTS is en een 500 GRAMMER! Dat is wel jammer als men dan ook eens kijkt naar de prijs die ze als freaks hebben kunnen betalen (€25?) heb je gewoon echt wel wat moois gehad! Maar als die in 1 keer leeg schoot geef ik eerlijk toe dat dat absoluut niet de bedoeling was! Want dat is een no go gewrest, al was de lucht zo voel dat was niet de bedoeling.

Tja... voor 25 euro is het me persoonlijk niet waard, alleen het V shape gedeelte is aardig

en miles, wees es niet zo enorm defensief over de MJB cake, helaas komt hij simpelweg niet goed uit de verf, dan moet je niet naar Richardus uithalen, of over de prijs en het aantal schoten hebben (want er zijn wel zeker betere 500 grammers in die prijsrichting)

Beste...….

Laten we het gezellig houden?
Zoveel mensen, zoveel smaken of meningen.
Ieder heeft een eigen mening, en dat is maar goed ook want anders zou het maar een saaie bedoeling worden.
En tot nu toe is die bij de meeste gewoon bevallen.

gr
Marchel

Tja... voor 25 euro is het me persoonlijk niet waard, alleen het V shape gedeelte is aardig

en miles, wees es niet zo enorm defensief over de MJB cake, helaas komt hij simpelweg niet goed uit de verf, dan moet je niet naar Richardus uithalen, of over de prijs en het aantal schoten hebben (want er zijn wel zeker betere 500 grammers in die prijsrichting)

Als je nou eens Giyas kijkt waarop ik reageer dan gaat het me amper over of diegene het goed of slecht vind, Dus je leest de opmerking niet die ik plaats . Zoveel smaken die ik respecteer maar een ondertoontje die totaal niet op die cake slaat maar als je gewoon tussen regeltjes leest half persoonlijk of op de groep gericht is? zonder dat letterlijk te zeggen?, tja dan ga ik er met gestrekt been in. Dan ben je gewoon iemand die iets wilt zeggen zonder inhoud. Vind je de cake goed prima vind je dat de cake slecht is ? Ook prima. Wat dat betreft heb je niet 1? Niet 2? Maar tientallen geweldige 500 grammers! maar asjeblieft je proeft zo aan een tekst of er een bepaalde ondertoon in zit en in dit geval is dat zo, kritiek is prima en wel , smaken verschillen en meningen ook maar laat die wel slaan op het product.

We hebben een waarschuwing uit moeten delen voor de manier waarop hier defensief gereageerd wordt over het product. Hopelijk kan het vanaf nu normaal hier.

Van een mug een olifant maken, iedereen heeft de keus iets te kopen of niet.

Ik haal hem dit jaar wel weer, vond hem prachtig als 500 grammer! :thumbsup:

Ik krijg zelf een beetje het idee dat niet iedere MJB cake gelijkwaardig presteerde, en dat daarom de meningen zo sterk verschillen. Je ziet het vooral duidelijk aan het eerste effect. Waar bij Jakhal er een stuk of 20-22 gouden ‘armen’ zijn per schot, lijkt de cake bij hout86 en Jeremy21 slechts de helft van dat aantal gouden armen te hebben. Ditzelfde zie je ook bij het 3e effect.

Wellicht is er tijdens productie wat gesjoemeld door de fabriek?

Ik krijg zelf een beetje het idee dat niet iedere MJB cake gelijkwaardig presteerde, en dat daarom de meningen zo sterk verschillen. Je ziet het vooral duidelijk aan het eerste effect. Waar bij Jakhal er een stuk of 20-22 gouden ‘armen’ zijn per schot, lijkt de cake bij hout86 en Jeremy21 slechts de helft van dat aantal gouden armen te hebben. Ditzelfde zie je ook bij het 3e effect.

Wellicht is er tijdens productie wat gesjoemeld door de fabriek?
Volgens mij ligt het gewoon aan de camera hoor. Dat houtskool goud is gewoon moeilijk vast te leggen met een telefoon/eenvoudige camera.

Had de MJB zelf niet besteld maar meegekregen als vervanger. Had de MJB voor de Insane gezet en dat was de inderdaad de juiste volgorde. MJB presteerde prima, de Insane iets meer spektakel door de betere finale. Tegenwoordig zoveel mooi spul dat MJB geen must have is, wel een prima cake.

Had de MJB zelf niet besteld maar meegekregen als vervanger. Had de MJB voor de Insane gezet en dat was de inderdaad de juiste volgorde. MJB presteerde prima, de Insane iets meer spektakel door de betere finale. Tegenwoordig zoveel mooi spul dat MJB geen must have is, wel een prima cake.
Thanks mooie verwoording

In het fimpje hierboven is bij het eerste effect, dus tot de v-shape, een titanium burst te zien. Dat had ik zelf niet... Of hebben jullie een speciale batch gehad?

Hij was mooi, maar ook snel voorbij. Eigenlijk te snel. De kleuren waren trouwens goed en dat was de reden waarom ik hem kocht. Tegenwoordig is het veelal allemaal goud.

Zelf ook mogen afschieten op 31e.
Mooie cake met variatie in kleur/effect en schiet richting.
Er zijn inderdaad zoals hierboven vermeld betere 500 grammers op de markt maar vond dit voor 40 schoten cake nog erg goed meegaan met de rest.
Vorig jaar 22 eu ervoor betaald en als ik het voor dit jaar m onder 25 eu zie in de freak zal ik het bestellen

Ben er tevreden mee:thumbup:

Back
Bovenaan