MJB cake

Ziet er goed uit, kleuren zijn echt wel mooi weer. Was deze eenmalig of kan ie op het wensenlijstje voor komend jaar?

Label is ook echt wel kleurrijk, valt goed op, tof.

Prima cake. Ging gelukkig niet zo snel als bij sommige winkeliersdemo's in december. Variatie van effecten en schietrichtingen waren top, evenals de prijs.

Had de MJB cake samen met de Ultimate in een klein projectje verwerkt voor mijn vriendin, ze was dik tevreden :D.

10 X MJB cake - 18:00 Project

10 X MJB cake - 18:00 Project

Uiteraard konden wij niet achter blijven, enjoy :)

Deze was echt heel mooi. Precies zoals ik verwacht / gehoopt had. Komt er volgend jaar zeker weten weer bij!

Hele mooie cake zeg! Maar valt me wel op dat hij bij enkele met het eerste effect doorschiet. Dat is wel heel erg zonde, want daarvan moet juist genieten dat hij rustig is, schot-voor-schot. Puntje voor verbetering.

Hier is mijn filmpje van de MJB cake, ik ben van mening dat het een mooie cake is maar heeft mij persoonlijk niet heel overtuigd, ik vindt de Insane spectaculairder over komen. Ik had er meer van verwacht persoonlijk.

mwah de kleurenparels hangen niet erg lang, de v-shape effecten vervliegen snel, de fanshape hangen iets beter (maar da's met goud makkelijker), finale matig... Leuke multishape cake, leuk voor dit groepje freaks dat hen een eigen cake gegund is, maar kwalitatief is het niet heel bijzonder.

mwah de kleurenparels hangen niet erg lang, de v-shape effecten vervliegen snel, de fanshape hangen iets beter (maar da's met goud makkelijker), finale matig... Leuke multishape cake, leuk voor dit groepje freaks dat hen een eigen cake gegund is, maar kwalitatief is het niet heel bijzonder.

Je mening en kijk op de cake had wat sterker geweest als je “ leuk voor dit groepje freaks dat hun eigen cake gegund is” Achter wegen had gelaten

Back
Bovenaan