MJB cake

Erg mooie cake hoor. Het valt mij wel op dat ie op ieder filmpje anders is qua tempo.
En een precieze tempo maakt een cake.
Op het fimpje van jakhal komt ie het mooist over en zo ervoer ik m ook.
Hopelijk presteert ie aankomend jaar meer constant.

Ik heb inmiddels een leuke opzet op papier gezet om te laten samplen.
Helaas zal het gezien de huidige situatie in China wat langer duren voor we de samples hebben zoals we willen.

gr
Marchel

Vanaf 5:52. Het begin is vanwege de mist helaas wat wazig, maar echt een prima cake voor het geld. Gefilmd vanaf ongeveer 50 meter.

Als je nummer 1 wordt is het lastig dat de prologeren! Maar we gaan er voor !

Als je nummer 1 wordt is het lastig dat de prologeren! Maar we gaan er voor !

Deze box hebben we mogen samen stellen en zijn we super trots op, smaken als Vuurwerkfreak verschillen enorm en daarom respecteren we die van jullie! Want iedereeen houd van wat anders! Daarom ook een Mixed box waar wij zelf heel heel gek op zijn ! Filmpjes volgen!
14D71F54-C106-4BCC-A799-211F995A03CA.jpg

Ik had deze ook in de straat staan afgelopen jaar. Hele fraaie cake! Schoot wel erg snel in de tweede helft. Schoot zo te zien een beetje door. Het gebruik van meerdere schietrichtingen in één product vind ik erg tof. Bij deze cake is dat ook goed gebruikt, met leuke diverse effecten.

Zojuist een recent (straat)filmpje gevonden van deze topper. Ziet er wederom weer erg goed uit. Helaas nog niet zelf in de collectie gehad, maar deze gaat zeker op het wensenlijstje.

Het begin is heel anders in dat laatste filmpje.. foutje of nieuwe batch? Ik vind het geen verbetering

Het begin is heel anders in dat laatste filmpje.. foutje of nieuwe batch? Ik vind het geen verbetering

Is denk ik inderdaad een foutje. Deze hoort in het begin enkelshots te geven ipv tegelijk tot de v-shape. Tenminste, mijn MJB begon met enkel shots tot aan de v-shape.

Deze cake was toch wel één van de toppers v.d. avond. Mooi uitgwerkte effecten en prijs was ook wel te doen met wat korting. Wat mij betreft een blijvertje. wel jammer dat de grote broer, de MJB box, totaal niet overeenkomt met wat je er van zou verwachten met enkel I-shape.

Back
Bovenaan