anco26
VWC lid
zit er ook ergens een dealer rondom zwolle? kon het niet vinden op de site, maar misschien weet men hier meer?
greettzz
Als je een half uurtje wil rijden, kun je in dedemsvaart terecht bij www.stunthandel.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zit er ook ergens een dealer rondom zwolle? kon het niet vinden op de site, maar misschien weet men hier meer?
greettzz
Foto van deze cake:
]![]()
Bron: Facebook van Ronny
Foto van deze cake:
]![]()
Bron: Facebook van Ronny
Is deze nergens geschoten op demo's?
Wordt vanavond geschoten op Katan Demo Zutphen
Aanvang Demo 19.00
Locatie Loohorst 12
Zutphen
Als ik t goed heb begon de finale met deze cake. Ik zal niet op mijn manier commentaar geven. Zal t netjes houden. Lekker laten staan deze cake.
is ook maar grammetje per stuk hè, maar als de mines magerder en korter zijn dan op het eerste filmpje...is dit m'n miskoop van het jaar! Moet er nog een *&%end voor fietsen ook. Nog maar voordeel van de twijfel geven, wil eerst wel 'ns een film zien, en dan nog; hij komt gewoonweg in m'n finale, basta.Nee helaas geen filmpje. Er is wel gefilmd dus zal vanaaf/morgen vast online komen. Vond de mines echt niet goed uitkomen. Salutes tja niet wat we gewend zijn.
*** had ik nou maar gewacht met bestellen pfff, afhankelijk vqn jullie reactie..
is ook maar grammetje per stuk hè, maar als de mines magerder en korter zijn dan op het eerste filmpje...is dit m'n miskoop van het jaar! Moet er nog een *&%end voor fietsen ook. Nog maar voordeel van de twijfel geven, wil eerst wel 'ns een film zien, en dan nog; hij komt gewoonweg in m'n finale, basta.![]()