Mine & Thunder

Foto van deze cake:

ic61jk.jpg
]

Bron: Facebook van Ronny

Dat ziet er erg "professioneel" uit! wel leuk als je dat ding neer zet en je iedereen in de straat naar je ziet kijken :D

Als ik t goed heb begon de finale met deze cake. Ik zal niet op mijn manier commentaar geven. Zal t netjes houden. Lekker laten staan deze cake.

Als ik t goed heb begon de finale met deze cake. Ik zal niet op mijn manier commentaar geven. Zal t netjes houden. Lekker laten staan deze cake.

Ik wilde deze cake heel graag hebben, maar moest er wel een uur voor rijden. Dus als ik jou advies zou volgens scheelt dat me redelijk wat geld en tijd.
Heb je toevallig een filmpje? Is nog iets te vroeg denk ik.
greetz

Nee helaas geen filmpje. Er is wel gefilmd dus zal vanaaf/morgen vast online komen. Vond de mines echt niet goed uitkomen. Salutes tja niet wat we gewend zijn.

Nee helaas geen filmpje. Er is wel gefilmd dus zal vanaaf/morgen vast online komen. Vond de mines echt niet goed uitkomen. Salutes tja niet wat we gewend zijn.
is ook maar grammetje per stuk hè, maar als de mines magerder en korter zijn dan op het eerste filmpje...is dit m'n miskoop van het jaar! Moet er nog een *&%end voor fietsen ook. Nog maar voordeel van de twijfel geven, wil eerst wel 'ns een film zien, en dan nog; hij komt gewoonweg in m'n finale, basta. :D

*** had ik nou maar gewacht met bestellen pfff, afhankelijk vqn jullie reactie..

Komt door de foto die je zag, indrukwekkend en veelbelovend ziet het eruit.
Je moet ook voor innerlijke schoonheid gaan :)

Ben wel benieuwd naar de filmpjes.

is ook maar grammetje per stuk hè, maar als de mines magerder en korter zijn dan op het eerste filmpje...is dit m'n miskoop van het jaar! Moet er nog een *&%end voor fietsen ook. Nog maar voordeel van de twijfel geven, wil eerst wel 'ns een film zien, en dan nog; hij komt gewoonweg in m'n finale, basta. :D

Tijdens afhalen dan maar tegenwind. Heb je niet alleen betaald voor een domper, maar meteen ook voor een training.

Back
Bovenaan