Mine & Thunder

Film lijkt ook op behoorlijke afstand gemaakt te zijn. Afgelopen jaar demo meegemaakt van Katan met een afstand van 70m. Toen zei ik tegen een vriend van in de straat gaat dit echt goed over komen. En dat klopte ook.

Ik denk dat als dit product presteert zoals de producten van Katan die ik afgelopen jaar heb gezien, dan zou dit in de straat op 10/15m wel eens heel indrukwekkend kunnen zijn. Ik kijk uit naar de demo van Cigo Rdam zuid.

Goh, dat wist ik helemaal niet!

edit: anderhalf à twee uur met de bus :shocked: en weer terug
en toch wil ik 'm zo graag in mijn knalfinale hebben dat ik de reizende gek ga uithangen :bye: :D Kan ik meteen wat andere Katandingen uitproberen (whistle thunder queen, at once, thunders)

Laatst bewerkt:
Aha, dank je! Dat is topnieuws! Dank voor het meedenken!

Die lift dan mee met de VIP collection die West dus in Bedum gaat verkopen? Voor mij zelfs te befietsen en dat scheelt een reis (dus knutsel/kwijltijd)!

Laatst bewerkt:
De Down Under van Lesli MX (Marijn) lijkt wel een klein beetje op deze. Al hebben ze daar meer een boeket boven gegooid dan bij deze pot en lijken de knallen ook minder hard.

Vind um erg goed!
Mooi innovatief idee die ook nog eens goed uitgewerkt is!
Hulde voor Katan.

Vind het een geweldig mooi product, genieten geblazen dit.
Normaal kan een cake mij niet snel genoeg, maar nu vind ik het tempo juist prima.
Top gedaan Katan.

En zeker als je naar prijs kwaliteit gaat kijken.
Veel hoor ik vaak zeggen €1 per schot deze is 9x4 36schots €35
Topperrrrrrr

Gave cake! Dikke mines met heerlijke salutes en op het eind nog een paar mooie boeketten. Die mines komen trouwens erg hoog, gaan bijna net zo hoog als de salutes! Dat belooft wat :D

Gave cake! Dikke mines met heerlijke salutes en op het eind nog een paar mooie boeketten. Die mines komen trouwens erg hoog, gaan bijna net zo hoog als de salutes! Dat belooft wat :D

Dat komt ook omdat de salutes bij de mijn in zitten (zelfde tube) (toch?)

Nou de gok gewaagd en deze voor 35 euro besteld bij van der veen in Nieuw Weerdinge. Zal hem wel voor jullie filmen.

zit er ook ergens een dealer rondom zwolle? kon het niet vinden op de site, maar misschien weet men hier meer?
greettzz

Back
Bovenaan