Mine & Thunder

Vorig jaar ben ik opgelicht met de 3ever ipv 2000gram kruit iets van 1300gram.
Was me eerste ervaring met katan en ook zo´n beetje de laatste keer.
Kijk maar eens naar hun nieuwe abcd cake en die is dus 99 euro.

:shocked: :mad:

Damn, dit is toch wel een tegenvaller. Naar aanleiding van het filmpje van katan zelf had ik deze maar besteld. Enerzijds omdat het eens wat anders is, maar vooral ook omdat ik de finale wel mooi vond, bleef goed lang hangen.

Wat een kansloos schrale finale is er op dat filmpje uit de demo te zien zeg, die hadden ze beter weg kunnen laten. Ik ben blij dat mijn budget dit jaar niet zo hoog is waardoor ik maar 1 stuk besteld heb. Anders had ik er waarschijnlijk meerdere besteld op basis van een toch wel een beetje misleidend filmpje. :rolleyes:

Dat ik er nu één besteld heb vind ik niet zo ramp. Mines zijn er nog wel ok uit. Het tempo lijkt trouwens ook een stuk hoger te liggen, en dat vind ik wel positief. :)

Mwah, zoveel slechter vind ik 'm niet eens. De mines zijn wat minder breed, dat is jammer maar ze zijn goed hoog. Dat dat finaleshot magerder is kan me echt niet boeien; die had ik sowieso liever niet gehad, maar ik snap dat anderen daar over vallen. Geen ti-boeket bij de 1gr. knalletjes (daar had ik echt geen dreunen van verwacht) vind ik wel een bummer. Tja, niet de topper waarop gehoopt maar echt een dikke afknapper kan ik het ook niet noemen.

Ik vind deze nog best wel goed. Zet deze maar eens in je straat en sta er maar op 6 meter naast. Ik denk dat hij dan goed uit de verf komt. Alleen geen ti-boeketje. Vind ik de 35 euro echt wel waard. Ik denk dat de mensen te hoge verwachtingen hebben van het vuurwerk. Het blijft consumenten vuurwerk.

Ik vind deze nog best wel goed. Zet deze maar eens in je straat en sta er maar op 6 meter naast. Ik denk dat hij dan goed uit de verf komt. Alleen geen ti-boeketje. Vind ik de 35 euro echt wel waard. Ik denk dat de mensen te hoge verwachtingen hebben van het vuurwerk. Het blijft consumenten vuurwerk.

Hoge verwachtingen? Mikeole van Katan geen idee wat zijn functie binnen Katan is, plaats een film en zegt we hebben gewacht tot de productie is gefilmd. Wij verwachten dus precies het zelfde als in dat filmpje.

Heb je die pruts finale gezien? Maar goed blij jij er tevreden over bent.

Ja, ik denk ook niet dat het een slechte cake is. Ik verwacht ook geen professioneel vuurwerk, maar ik verwacht wel dat de effecten (dus ook finale) zo zijn als in productfilmpje. Zo'n filmpje moet gewoon altijd kloppend zijn, omdat je daar in de voorverkoop je keuze op baseert.

Hoe dan ook ben ik blij dat ik dit demofilmpje nu gezien heb, dan kan het met de jaarwisseling alleen maar meevallen. :)

Ja, ik denk ook niet dat het een slechte cake is. Ik verwacht ook geen professioneel vuurwerk, maar ik verwacht wel dat de effecten (dus ook finale) zo zijn als in productfilmpje. Zo'n filmpje moet gewoon altijd kloppend zijn, omdat je daar in de voorverkoop je keuze op baseert.

Hoe dan ook ben ik blij dat ik dit demofilmpje nu gezien heb, dan kan het met de jaarwisseling alleen maar meevallen. :)

Ik koop niets meer voordat ik een product demo heb gezien. Dit komt nu te vaak voor dat een artikel afwijkt van de sample. Deze komt nog redelijk overeen met de sample. Mine is goed,geen ti-boektje bij salutes(deze zijn wel goed vind ik),finale is kleiner maar niet storen,daar koop ik hem dan ook niet voor. Verder vind ik hem zijn 35 euro wel waard. Al met al toch nog een goede cake vind ik persoonlijk.

En, wat denken we ervan!? :D
Ik vind het eigenlijk wel meevallen na alle negativiteit in dit topic, al zijn de laatste boeketten wel zeer mager.

Even wat aandachtspunten.
Deze film is gemaakt op 55/60 meter afstand tot publiek.
Tijdens de demo waar ie geschoten is was het erg winderig.
Zoals je ziet word de mine kapot geslagen door windvlagen. Dit is op een open vlakte geschoten, in de straten zal de mine (veel) beter tot zijn recht komen omdat je er dichter op staat o.a.

De film die we eerst hebben geplaatst is gemaakt op 20/25 meter van het vuurwerk en het was windstil.

Zoals je ziet word de mine kapot geslagen door windvlagen. Dit is op een open vlakte geschoten, in de straten zal de mine (veel) beter tot zijn recht komen omdat je er dichter op staat o.a.

De film die we eerst hebben geplaatst is gemaakt op 20/25 meter van het vuurwerk en het was windstil.

En, je beweert nog altijd dat er geen sample is gebruikt in de eerder geplaatste film?
Ik denk dat een aantal fanaten hier namelijk wel een antwoord op willen.

(Ik vind de mine prima hoor, maar de ti-boeketjes en de afsluiting komt gewoon niet helemaal overeen)

Mines en knal is inderdaad mede door de wind anders, maar vergelijkbaar met de eerdere film.
Maar de finale van goud duurt nog geen seconde en is erg compact, op de andere film duurt ie een mooie 3 seconden en gaat ie erg breed. Dat is wel een groot verschil dat niet door de wind of afstand zal komen, toch?

Neemt niet weg dat de ti-boeketjes foetsie zijn. Dat eerste filmpje was dus simpelweg geen productie.

als ik deze vergelijk met het eerste filmpje valt me wel op dat de salutes veel doffer klinken op eerste filmpje. Dit kan natuurlijk heel goed door de camera komen, maargoed.. Zoals het ik het hoorde op eerste filmpje vond ik het echt wel lekker. Nu ben ik toch gaan twijfelen.
De mines vind ik zo gek nog niet op het filmpje van de demo. Als dat pal voor je neus staat dan is het denk ik echt wel wat.
Het laatste salvo vind ik wel mager. Maar als de wind op een demo vrij spel heeft dan kan er best wel wat verloren gaan.
Ben dus nog beetje aan het twijfelen. Waarschijnlijk zal de reistijd uitsluitsel geven of ik dit product wel of niet haal.
greetzz

Misschien nam de wind het geluid van de knallen mee :p
We gaan erachter komen 31/01 aangezien hij bij sommige al besteld is.

Had hem niet genomen, vond hem niet knal genoeg.

Ik vind dit gewoon echt een trieste vertoning! Dit is gewoon dik liegen in het gezicht van de freaks. Nu kan je niet serieus meer genomen worden na eerdere rare actie's en nu dit. Er word halverwege december een filmpje vertoond van de zogenaamde productie en niets is minder waar.

Verschuilen achter de afstand van 50 meter kan ook zeer zeker niet! Bij vele demo's word er op zo'n afstand geschoten ( 50 meter klinkt al gauw veel maar dat valt nog echt mee ). Ik ben toevallig pas op een demo geweest met een soortgelijke afstand en ik vond alle producten echt grote uitwerkingen hebben. En dan besef je dat op de 10 meter afstand die je houd in de straat dat dit nog groter zal lijken. Maar dit is nu al gewoon zielig te noemen. Even op een rijtje wat anders is:

- De mine is veel minder breed ( lees; zeer smal ) dan op het getoonde zogenaamde productie filmpje
- De ti-boeketten zijn opeens foetsie! Hiermee val je al gelijk door de mand dat dit niet het getoonde productie filmpje is. Enorme blunder..
- De knallen blijken zeer slecht te zijn terwijl op het getoonde filmpje klonk het nog redelijk ( dit is niet een betrouwde argument aangezien we nu op filmpjes oordelen ). Het feit is wel dat de knallen gewoon belabberd zijn.
- De finale is gewoon echt het minimale van wat er op het zogenaamde productie filmpje werd getoond. Je kan je niet achter het weer verschuilen want er zijn zat producten die echt vele malen beter presteren met slechter weer

Ik vind 35 euro ook veel geld en ik heb ook dit product besteld na het filmpje wat ons werd laten zien. Ik/We zijn ook echt belazerd hiermee. En ik snap wel een paar bovenstaande meningen dat het wel mee valt, dit zijn klaarblijkelijk mensen die dit product dus niet besteld hebben en zich niet geraakt voelen hiermee. Ik wil zeer graag een verklaring horen van Katan want dit kan echt niet.

@MasterBsc

Mikeole heeft al een reactie geven.

Reageerde puur uit frustratie, laatste 35 euro voor een leuk een leuke product dacht ik, had ik nou maar die 35 euro voor een 10uur project gebruikt voor twee keer cybercop en een fluitbak..

Wat zijn jullie aardig voor katan.

Ieder jaar neemt katan de freaks met een aantal producten in de maling en ieder jaar trappen de freaks er weer in.

Heb je dan een bord voor je kop of een bord voor je kop.

Back
Bovenaan