Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik verzeker je dat je er dan naast gaat grijpen. Deze raakt zeker uitverkocht!Zoals in het filmpje boven is die het best
Wellicht neem ik hem kink het nog even aan.
Ik verzeker je dat je er dan naast gaat grijpen. Deze raakt zeker uitverkocht!
Met alle reserveringen ben ik al door de voorraad heen.
De winkels hebben deze dus nog wel echter weet ik al dat sommige winkels deze ook te kort zullen hebben.
gr
Ai gemiste inkomsten, beter inkopen volgende keer.
Klopt.
Maar helaas heb ik geen geld boom hahahahaha.
En daarbij hebben we een grotere afzet dan ingeschat
Zelfs met de xxx ve die we totaal op voorraad hadden bleek het niet voldoende.
Dus komend jaar wederom meer van inkopen
gr
Deze was vorigjaar al een veelbelovende, helemaal nu de salute van Vulcan niet meer is.
Klopt.
Maar helaas heb ik geen geld boom hahahahaha.
En daarbij hebben we een grotere afzet dan ingeschat
Zelfs met de xxx ve die we totaal op voorraad hadden bleek het niet voldoende.
Dus komend jaar wederom meer van inkopen
gr
Zijn nog wel andere cakes die loeihard knallen. Tip: neem de Thunderstruck van Katan eens. Zal je echt verbazen! Nu zelfs 2 voor de prijs van 1. Ik ben een echte salute gek, ik weet waar ik over praat![]()
Eeuuh, lees post 123 eens ?
Is hij dan veranderd? Vorig jaar deze gehad en knalde zekers zo hard als de salute 2. En meneer pyromaniac1975, de junior jack gaat nog steeds harder dan uw cake. Krijg ik nu ook een thank.
Is hij dan veranderd? Vorig jaar deze gehad en knalde zekers zo hard als de salute 2. En meneer pyromaniac1975, de junior jack gaat nog steeds harder dan uw cake. Krijg ik nu ook een thank.
Kijk mijn hele showtje even, want dat is gewoon lekkeren dan zie je vanafongeveer 3.50 een stuk of 4 van deze klasbakken de lucht in gaan. De beste knalcake van Nederland op dit moment. Allemaal in 1080p HD Natuurlijk.
het zwarte gat in de show komt door een dronken droppie met een paar pillen in zn mik die boven mn cakes ging hangen terwijl ik ze aan wilde steken.Die hebben we even een plaatsje op het ere terras in de hortensia van de buren gegeven
![]()