Titanium Thunder

Deze knalde de thunderstruck er echt keihard uit van Katan, die kwam hierna en was gewoon lachwekkend hoeveel zachter de thunderstruck was....

Ai gemiste inkomsten, beter inkopen volgende keer.

Klopt.
Maar helaas heb ik geen geld boom hahahahaha.
En daarbij hebben we een grotere afzet dan ingeschat:p
Zelfs met de xxx ve die we totaal op voorraad hadden bleek het niet voldoende.
Dus komend jaar wederom meer van inkopen:D

gr

Klopt.
Maar helaas heb ik geen geld boom hahahahaha.
En daarbij hebben we een grotere afzet dan ingeschat:p
Zelfs met de xxx ve die we totaal op voorraad hadden bleek het niet voldoende.
Dus komend jaar wederom meer van inkopen:D

gr

Ben wel heel erg nieuwsgierig naar de " xxx " :p

Deze was vorigjaar al een veelbelovende, helemaal nu de salute van Vulcan niet meer is.

Zijn nog wel andere cakes die loeihard knallen. Tip: neem de Thunderstruck van Katan eens. Zal je echt verbazen! Nu zelfs 2 voor de prijs van 1. Ik ben een echte salute gek, ik weet waar ik over praat:wink:

Is hij dan veranderd? Vorig jaar deze gehad en knalde zekers zo hard als de salute 2. En meneer pyromaniac1975, de junior jack gaat nog steeds harder dan uw cake. Krijg ik nu ook een thank.

Ik heb de Thunderstruck nooit eerder gezien, maar hij werd met gemak overtroffen door alle drie de Evolution knallers.

Ik heb staan genieten gisteren, maar ik twijfel nog om deze te kopen of de Happy Thunder Q + een andere cake.

Is hij dan veranderd? Vorig jaar deze gehad en knalde zekers zo hard als de salute 2. En meneer pyromaniac1975, de junior jack gaat nog steeds harder dan uw cake. Krijg ik nu ook een thank.

Het probleem hiermee is dat we niet weten of er in de finale de oude junior jack is gebruikt of de nieuwe versie. Niemand weet hier tot nu toe hoe de nieuwe junior jack presteert......

Kijk mijn hele showtje even, want dat is gewoon lekker :D en dan zie je vanafongeveer 3.50 een stuk of 4 van deze klasbakken de lucht in gaan. De beste knalcake van Nederland op dit moment. Allemaal in 1080p HD Natuurlijk.

het zwarte gat in de show komt door een dronken droppie met een paar pillen in zn mik die boven mn cakes ging hangen terwijl ik ze aan wilde steken.:bonk: Die hebben we even een plaatsje op het ere terras in de hortensia van de buren gegeven :D

Hé Dennis, vette show man! Wil je beweren dat je alles met de hand hebt aangestoken? Kan ik me namelijk niet voorstellen.

Back
Bovenaan