Mine & Thunder

Maximaal 1 gram flash per salute toch als ik het goed begrijp?

Dat klopt. Maar als er al redelijk goede flash en opsluiting wordt gebruikt klinkt zo'n knal makkelijk als 2 gram of meer.

Goed concept om dit soort cakes op de Nederlandse markt te brengen. Het is volgens de CE inderdaad mogelijk.

Met 1 gram is inderdaad niks mis. Ik ben erg aangetrokken tot deze cake en ik hoop dat ie snel geschoten word op een demo.

Ik begrijp nooit zo goed waarom er geen productiefilms o.i.d. te zien zijn van sommige producten. Hierdoor kopen freaks de producten minder vaak omdat ze hun lijstjes al af hebben...

ik heb mij lijst nog lang niet af wacht meestal tot de laatste 2 weken uit ervaring weet ik dat Katan vanaf begin december met de folder en verdere acties komen dus nooit te vroeg bestellen
En ze komen nog wel met de filmpjes hoor

Zeker komen wij met een film. We wachten sinds vorig jaar tot de daadwerkelijke productiematerialen, geen samples meer dus.

Hierbij de film:

Prachtig hoor, innovatief. Het langzamer tempo doet hem wel recht om rustig van te genieten of te verwerken in een finale of met een andere (fluit?knal?)cake te schieten maar een finalestuk op zichzelf is het niet, dan zou je er meerdere van moeten nemen.

Jammer dat er nog nooit een winkelier in het Noorden aan Katan wil :(

Ik moet zeggen dat ik de eerste keer dat ik het filmpje zag niet echt onder de indruk was. Vond de salutes niet echt hard overkomen en had niet een wauwfactor. Nu ik hem een paar keer bekeken heb begin ik wel warm te lopen. De salutes zijn volgens mij in het echt harder dan dat ze op de film overkomen. De mines zijn vol en ik vind de lancering van de mine uit de tube echt vet klinken.
Ga hem nog een paar keer bekijken en dan wordt hij misschien nog mooier.
Alleen de boeketten op het einde hadden van mij niet gehoeven, maar dat zal wel moeten omdat het anders qua regelgeving niet kan?
greetzz

Prachtig hoor, innovatief. Het langzamer tempo doet hem wel recht om rustig van te genieten of te verwerken in een finale of met een andere (fluit?knal?)cake te schieten maar een finalestuk op zichzelf is het niet, dan zou je er meerdere van moeten nemen.

Jammer dat er nog nooit een winkelier in het Noorden aan Katan wil :(

Het noorden is een ruim begrip he... Als je alles rondom de stad 'het noorden' noemt zit er geen dealer, maar Van der Veen Nieuw Weerdinge heeft Katan in het assortiment.

Een schitterende cake moet ik zeggen.
Vind de combo van de mines en de salutes erg geslaagd.
En de boeketten op het einde geven hem een dikke finale.
Lijkt me leuk deze topper te combineren met de at once als finale.
Deze ga ik ook maar oppikken in Werkendam. :)

Het noorden is een ruim begrip he... Als je alles rondom de stad 'het noorden' noemt zit er geen dealer, maar Van der Veen Nieuw Weerdinge heeft Katan in het assortiment.

Goh, dat wist ik helemaal niet!

edit: anderhalf à twee uur met de bus :shocked: en weer terug

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan