Mine & Thunder

Komt door de foto die je zag, indrukwekkend en veelbelovend ziet het eruit.
Je moet ook voor innerlijke schoonheid gaan :)
Och, zo'n foto...was meer op basis van de film die we van Mikeole te zien hebben gekregen, was uit productie, naar zijn zeggen. Kan zijn dat de natte overtocht ze geen goed hebben gedaan. Wordt gauw drogen, mooi dat er nog een zondag tussen zit :wink:

Tijdens afhalen dan maar tegenwind. Heb je niet alleen betaald voor een domper, maar meteen ook voor een training.

Inderdaad, en nog voor wat andere Katanzooi (Cybercop, knallers). Zelfs nog wat vergeten te bestellen :frusty:

Och, zo'n foto...was meer op basis van de film die we van Mikeole te zien hebben gekregen, was uit productie, naar zijn zeggen. Kan zijn dat de natte overtocht ze geen goed hebben gedaan. Wordt gauw drogen, mooi dat er nog een zondag tussen zit :wink:

Inderdaad, en nog voor wat andere Katanzooi (Cybercop, knallers). Zelfs nog wat vergeten te bestellen :frusty:

Cybercop is niks mis mee, ik hoop dat het maar met de vocht hebt te maken.

Zeer zonde, bestel ik eindelijk een keer iets op de gok wat niet goedkoop is en dan blijkt het 'bagger' te zijn. De salutes hoeven niet extreem te zijn maar ik verwachtte wel degelijke knallen en sowieso zeer dikke mines zo als op het filmpje. Maar beide blijken dus volgens jou Densta niet goed te zijn. Jammer want dit moest een beetje het pareltje zijn van de avond. Nja, even wachten op het filmpje van vanavond.

Eerst zien dan geloven. Laat hem lekker in mijn bestelling staan. Zie wel met oud en nieuw. Valt hij tegen jammer dan, komt hij volgend jaar niet terug.

Zeer zonde, bestel ik eindelijk een keer iets op de gok wat niet goedkoop is en dan blijkt het 'bagger' te zijn. De salutes hoeven niet extreem te zijn maar ik verwachtte wel degelijke knallen en sowieso zeer dikke mines zo als op het filmpje. Maar beide blijken dus volgens jou Densta niet goed te zijn. Jammer want dit moest een beetje het pareltje zijn van de avond. Nja, even wachten op het filmpje van vanavond.

Dat had ik vorig jaar met de Ready to Rumble van Rubro. Keek ergens in november enkele beelden terug en toen zei ik ineens: hey, wat een gaaf ding! Wat is dat? Dankzij de mines met boeketten wist ik het ineens weer.

In december vorig jaar na de demo's had ik er een slecht gevoel over. Na oud en nieuw was het een gematig gevoel. Niet bepaald positief, niet zo negatief als net na de demo's. En later dat jaar vond ik het product zelf wel okee. Uiteraard nog steeds niet van niveau als films, maar wel acceptabel.

Misschien is dit ook zo'n product. Op het filmpje indrukwekkend. Onder slechte weerstandigheden of door eigen beeldvorming een tegenvaller. En als je dan later terugkijkt als de eerste emoties weg zijn, dan denk je: best een tof ding.

Deze vanavond op de demo van katan in zutphen gezien.
Vond het echt dramatisch vergeleken met de china film.
Mines zeer slecht uit de verf, salutes niet harder dan een rotje.
Kortom lekker laten staan voor die prijs.

Gewoon een China film met een sample was het dus, en dan rustig zeggen dat het productie is..

Oplichterij ?

Ik heb wel gezien dat de mensen van Katan zelf gefilmd hebben. Misschien dat hun iets kunnen doen.

Laatst bewerkt:
Op zich wijkt hij niet heel erg af toch, er zit geen ti-boeketje bij de knal, maar hij lijkt met die mines en de knallen goed te gaan? Finale schot van goud is beduidend anders, dat komt niet door de wind, dat is gewoon een stuk minder qua uitwerking als op de eerdere film te zien was.

Ik vind het uiterlijk van dit ding wel vet, de uitwerking kan ik toch niet zo warm van worden als ik de productie op film zie, komt met name door het finale schot.

Jeetje wat een verschil, die finale vooral, ten opzicht van het eerdere filmpje.
Ik ben toch blij dat ik hem heb besteld.
Het apparaat zelf heeft zoiezo een vet uiterlijk!

Geen slecht product maar ik had er toch meer van verwacht. De mines zijn op zich niet verkeerd, de salutes zullen vast lekker knallen alleen is het zonde dat het Ti boeketje weg is, en de finale is naar mijn mening slecht... Goud verdwijnt binnen no time. Geen slechte cake maar de afwerking kon beter.

Je word toch weer zwaar genaaid door katan, schoten gaan stuk sneller, geen ti boeketten, slappe finale.

Het is dat ze aantal goede producten hebben, maar blijf hier van koken....

Maar goed, schieten maar voor 12uur dan heb je er nog wat aan..

Back
Bovenaan